סלקום ומיקרוסופט השיקו שירות חדש שפותח בישראל לשליחת הודעות SMS מהמסנג'ר
השירות מאפשר ללקוחות לשלוח מסרים מיידיים לחברים בקהילת המסנג'ר שלהם באמצעות הטלפון הסלולרי, ואינו מצריך הורדת תוכנה כלשהי ● הוא אף לא מצריך תשלום חודשי, והלקוח ישלם רק עבור הודעות ה-SMS ששלח ● ישראל היא אחת המדינות הראשונות שבהן השירות מושק
מיקרוסופט (Microsoft) וסלקום השיקו הבוקר (א') את שירות סמסנג'ר, המאפשר למשתמש לתקשר עם חברים שלו בקהילת תוכנת המסרים המיידיים חלונות לייב מסנג'ר (Windows Live Messenger) באמצעות הודעות SMS. השירות מתאפשר בכל טלפון סלולרי תומך SMS ברשת סלקום, ואינו מחייב הורדת תוכנה ייעודית למכשיר הסלולר או למחשב, כפי שנדרש בטכנולוגיות קודמות.
סמסנג'ר הינו אחד המוצרים המסחריים הראשונים של קבוצת הטלקום שנמצאת במרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל. הוא מיועד לשוק של למעלה משלושה מיליארד טלפונים ניידים. כיום, יש לחלונות לייב מסנג'ר 350 מיליון מנויים ברחבי העולם, שני מיליון מהם בישראל. ממיקרוסופט נמסר, כי השירות החדש יושק בשנתיים הקרובות בשווקי המסנג'ר המרכזיים בעולם. הוא כבר הושק בדרום אמריקה, על ידי מספר מפעילות סלולר.
אבנר מור, מנכ"ל קבוצת הטלקום במרכז המו"פ של מיקרוסופט, אמר, כי "הרעיון למוצר ופיתוחו המלא נעשו בחטיבת הטלקום של מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל. הסמסנג'ר מבוסס על פתרון חדשני של מיקרוסופט לחיבור טלפונים סלולריים למיחשוב ענן, לפי חזון שלושת המסכים של החברה. המוצר מותקן במיחשוב ענן, והמפעיל הסלולרי מתחבר אליו באינטגרציה עמוקה, המאפשרת התלכדות בין עולם האינטרנט ועולם הסלולר".
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, אמר, כי "מדובר בערוץ תקשורת מרכזי של לקוחות רבים, ומהיום אנחנו מאפשרים להם ליהנות משירותי המסנג'ר בכל מקום ובכל עת". לדבריו, "שירותי צ'אט הם פופולריים ביותר בקרב לקוחות רבים, ובעיקר בקרב הצעירים, שבימינו מחוברים כל הזמן בערוצי תקשורת מגוונים. השירות מאפשר לכל לקוח להמשיך להיות מקושר וליהנות ממיידיות הצ'אט והרשתות החברתיות גם בסלולר בצורה נוחה, פשוטה, קלה לתפעול, בשירות ללא עלות חודשית, כי אם בעלות הודעת SMS יוצאת בלבד".
שליחת הודעות sms לפלאפונים 052