אינטל מקימה חטיבה לפיתוח תחום הרכבים האוטונומיים

החטיבה תעסוק בפיתוח מערכות לרכבים החכמים ופתרונות לנהיגה אוטונומית ● בראשה יעמוד דאג דיוויס, סגן נשיא בכיר ועד כה מנהל חטיבת האינטרנט של הדברים של החברה

לא יסופקו בכמות המובטחת. רכבים חכמים. אילוסטרציה: BigStock

אינטל (Intel) "מעלה הילוך" בתחום הרכבים האוטונומיים: החברה הכריזה אתמול (ד') כי היא מקימה חטיבת פיתוח חדשה לתחום הנהיגה האוטונומית. בראש החטיבה יעמוד דאג דיוויס, סגן נשיא בכיר באינטל, שניהל עד כה את חטיבת האינטרנט של הדברים.

החטיבה החדשה נקראת ADG (ר"ת Automated Driving Group). על פי פוסט שפורסם בבלוג של החברה, החטיבה תעסוק בפיתוח מערכות לרכבים החכמים ופתרונות לנהיגה אוטונומית.

בפוסט נכתב כי החטיבה נבנית על בסיס דבריו של מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ', שהכריז לפני כשבועיים שאינטל קפיטל (Intel Capital), זרוע ההשקעות של החברה, תשקיע בשנתיים הקרובות 250 מיליון דולר בטכנולוגיות הקשורות לנהיגה אוטונומית. קרזניץ' אמר כי תעשיית הרכב נמצאת על סף שינוי גדול, שיכלול דרישות חסרות תקדים של מחשוב, דטה וקישוריות, וההשקעות יתמקדו בטכנולוגיות חדשניות בתחומים אלה ובתחומים נוספים, כגון בינה מלאכותית, למידת מכונה, סייבר ובטיחות.

הזווית הישראלית

אינטל פועלת בעולם הרכבים האוטונומיים כבר מזה זמן מה. ביולי האחרון היא הכריזה על שיתוף פעולה עם BMW ועם מובילאיי (MobileEye) הישראלית לייצור משותף של מכונית אוטונומית עד 2021. כמו כן, אתמול דווח שמובילאיי ודלפי (Delphi Automotive), המשתפות פעולה בפיתוח פתרונות לנהיגה אוטונומית, צירפו לשותפות את אינטל, שתפתח עבורן מערכות שבבים. החברות צפויות להציג את הפתרון שלהן בתערוכת הטכנולוגיה CES, שתיערך בינואר הקרוב.

בתוך כך, גייסה החברה את טום לאנץ', עד לאחרונה סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה ב-ARM, כדי לעמוד בראש חטיבת האינטרנט של הדברים שלה, במקום דיוויס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים