"הדברים שעושים בישראל הולכים והופכים רלוונטיים למשתמשי סאפ"
הפיתוחים הישראליים תופסים מקום מרכזי בכנסים האחרונים של סאפ ● לדברי יריב צור, סמנכ"ל ניהול מוצרים במעבדות החברה בארץ, "בשנים הבאות נמשיך ונבלוט"
"אם מסתכלים על שלושת כנסי ה-TechEd האחרונים – בלאס וגאס, בבנגלור ובברצלונה – רואים שיש בהם נוכחות בולטת של הפיתוחים שנעשים במעבדת סאפ (SAP) בישראל. אנחנו נוכחים במליאה המרכזית ולא פחות חשוב מזה – באירועים בתוך הכנס, בהרצאות ובתרגילים. זה נובע מכך שהדברים שאנחנו עושים – ענן וחוויית משתמש – הופכים יותר ויותר רלוונטיים למפתחים של סאפ, ואני צופה שכך ימשיך בשנים הבאות", אמר יריב צור, סמנכ"ל ניהול מוצרים במעבדות החברה בישראל.
צור אמר את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים, שהתקיים במהלך כנס TechEd 2016 של החברה, שנערך באחרונה בברצלונה. כמה מההכרזות הבולטות ביותר על בימת המליאה המרכזית פותחו במעבדות סאפ ברעננה.
אחת המערכות שהוצגו ומתבססות על הפיתוחים הישראליים היא מכונת קפה שמדווחת נתונים רבים על השימוש בה למערכת מרכזית. "המערכת הזו הוצגה כדוגמה לתמיכה באינטרנט של הדברים – תכונה שמפותחת במעבדות סאפ ברעננה", אמר צור. "בנוסף, אנחנו עובדים על חיבור של TCP IP לענן, שנעשה מתוך הבנת הצורך לאפשר פיתוח קל של אפליקציות שעושות שימוש בנתוני החיישנים. הצוות בישראל שבונה את Web Ide עובד עם אנשי האינטרנט של הדברים של סאפ כדי לחבר את הנתונים ממערכות אלה בצורה שמפתחים יוכלו להשתמש בהם לצורך עיבוד הנתונים".
פיורי 2.0
הכרזה בולטת בכנס הייתה על שיפור ממשק המשתמש באמצעות טכנולוגיית פיורי. טכנולוגיה זו מאפשרת בנייה מחדש של כל ממשקי המשתמש, בסיוע HTML5 ומפרט טכנולוגי, ומגדירה את עקרונות העיצוב של אפליקציות כך שהשימוש בהן יהיה דומה לזה של כל אפליקציה בסמארטפון. "כל אפליקציה שמפותחת בסאפ צריכה להיות רספונסיבית ומפרקת תהליכים מורכבים לפעולות בדידות, שהעובד יכול לבצע לפי הסדר. כך, למשל, הזמנת רכש שהייתה קודם מסך עמוס בשדות מחולקת לפעולות בדידות כמו 'אשר הזמנת רכש' או 'אשר משלוח'", ציין צור.
הפיתוח של המעבדות בישראל הוא פיורי 2.0 – הדור הבא של המערכת, שמכיל עוזר אישי – פרויקט המכונה Co Pilot. העוזר מסייע למשתמש לשוחח עם עמיתים לעבודה ולאסוף נתונים הדרושים לו לביצוע הפעולות. חלק ניכר מהעבודה על פיורי מתרחש בארץ ובכלל זה דף הכניסה למערכת.
תגובות
(0)