"בעולם הדיגיטלי החדש – הלקוח הוא המלך"
כך אמרה גילי שלזינגר-מורן, סמנכ''לית שיווק One1 ● לדבריה, "העולם הדיגיטלי הוא לא רק טלפון חכם, כי אם עולם שלם של Omnichannel - בו הארגון יוצר עם לקוחותיו קשר במגוון ובאופן חוצה ערוצים"
"המהפכה הדיגיטלית פוגשת אותנו בכל מקום. כך הסבתות שלנו כבר יודעות להשתמש בווטסאפ (WhatsApp). אלא שהעולם הדיגיטלי הוא לא רק טלפון חכם, כי אם עולם שלם של Omnichannel – בו הארגון יוצר עם לקוחותיו קשר במגוון ערוצים, ובאופן חוצה ערוצים. בסופו של דבר – הלקוח הוא המלך בעידן החדש", כך אמרה גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית שיווק One1.
שלזינגר דיברה בכנס השלוחה הצפונית של C3 – פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים. הכנס התקיים אתמול (ב') במלון חוף התמרים בעכו והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה.
ה-IT בארגונים, אמרה, "נחלק לשלושה. האחד, זה הממוקד במערכות הליבה, אלא שכיום אין הרבה התחלות של פרויקטים בתחום. השני, IT הממוקד בהיבט העסקי בארגון, CRM ועולם השירות. החלק השלישי הוא IT ממוקד לקוח. היקף פעילותו עומד רק על כחמישית מכלל ה-IT, אבל רוב התחלות הפרויקטים הם שם – כי ארגונים גדולים הבינו שהלקוח הוא המלך".
להאיץ את התהליך הדיגיטלי
היא הציגה את One1start, גוף שהוקם בחברה וששלזינגר מנהלת את פעילותו, "אנחנו יכולים לסייע לארגונים להאיץ את התהליך הדיגיטלי ולהנחות כיצד לבצע אותו נכון, כי יש לנו ניסיון בכך. מטרת היחידה היא לאמץ סטארט-אפים ישראליים שפיתחו טכנולוגיות ולחבר אותם לארגונים. אנחנו משמשים מאיצים שלהם ומציעים להם מעטפת שיווקית, מכירתית וניהולית – ומחברים אותם עם ארגונים שונים בשוק".
קהל היעד, ציינה שלזינגר, "הוא חברות שפיתחו מוצר או שירות המתאים לתכנית, אשר קהילת השותפים ב-One1 תעניק להן ערך מוסף והן מחפשות שותף הפצה בישראל".
ליחידה, אמרה, שלושה תחומי פעילות: בניית מערך Omnichannel, להידוק הקשר בין הארגון ולקוחותיו; שיווק דיגיטלי בעולם החדש – שיווק המותאם לפי התנהגות לקוח; דיגיטציה בתפעול (מכירות שירות).
ליצור חדשנות ארגונית
כך, ציינה שלזינגר כמה מהחברות: CallVU, שפיתחה טכנולוגיה עבור מרכזי שירות טלפוניים, "זהו שירות IVR ויזואלי חדשני במובייל, שמטרתו לשפר את מערך השירות והמכירות. החברה לוקחת את העולם הדיגיטלי ומפגישה אותו עם העולם הישן של הקול סנטר"; TechSee – "המשפרת את חוויית השירות באמצעות חוויה ויזואלית, בשל שימוש במצלמת הטלפון החכם בעת איתור תקלה מול נציג השירות. כך השירות מתייעל וחוסך הגעת טכנאים".
חברה נוספת, ציינה, היא Cellosign, "המייצרת מערך שירות חכם בעידן חכם, עם כלי להחתמת טפסים במובייל, בשיחת צ'ט מול מוקד שירות או מכירות".
שלזינגר-מורן סיכמה באומרה כי "One1 היא חברת IT שמיישמת דיגיטל בעולם שלה וככזו, היא מציעה לחברות לפעול בעולם הדיגיטלי".
תגובות
(0)