כשעיצוב פוגש טכנולוגיה
באירוע רב משתתפים, שנערך באחרונה תחת הכותרת "כשעיצוב וטכנולוגיה נפגשים", חשפה לנובו (Lenovo) ישראל את שלוש ספינות הדגל החדשות שלה: ה-Yoga Book, ה-Yoga 910 וה-Miix 510. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במתחם קסטיאל בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 משווקים ועיתונאים, ובהנחיית דנה כהן, מנהלת השיווק של לנובו ישראל.
סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל, דיברה בפתח האירוע וסקרה את הצלחתה של החברה בשוק הישראלי – מגמה שלדבריה תימשך ב-2017. באשר לפעילות העולמית היא אמרה כי "נתח השוק שלנו בתחום מחשבי ה-PC עומד על 21.5% ואנחנו ניצבים במקום הראשון בדירוג זה שלוש שנים".
חואן צ'ינצ'ילה, מנהל השיווק של לנובו לאזור EMEA, שהגיע במיוחד לאירוע ההשקה הישראלי, אמר כי "בנינו מותג חזק, שמדברים עליו, והלקוחות שותפים בבנייתו. החדשנות היא ב-DNA שלנו, אנחנו משקיעים במחקר ובפיתוח מדי שנה סכום של 1.2 מיליארד דולר".
אלי חזן, מנהל קו מוצרים בלנובו ישראל, הציג את ה-Yoga Book החדש באמרו ש-"המוצרים החדשים מעידים שאנחנו לא רק מדברים על חדשנות, אלא מממשים אותה הלכה למעשה".
רון שבתאי, מנהל התחום הצרכני של החברה, הציג את השימושיות של שני מכשירי הפרימיום החדשים: ה-Yoga 910 וה-Miix 510.
כן דיברה באירוע אלית נוריאל, מנהלת תחום מערכות הפעלה ורכיבים במיקרוסופט (Microsoft) ישראל. היא התרכזה בדבריה ב-Windows 10 וציינה כי "זוהי מערכת הפעלה שכל הזמן לומדת".
חתמה את המפגש הרצאתו של גדעון עמיחי, בכיר בעולם הפרסום והמייסד והמנהל הקריאייטיבי של No ,No ,No ,No ,No ,Yes, שהתקיימה תחת הכותרת "לא, לא, לא, לא, לא, לא, לא, כן: גדעון עמיחי. מסע יצירתי". בתום האירוע קיבלו המשתתפים עותקים חתומים מספרו.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)