PayPal: רבעון של עליות דו ספרתיות

החברה הציגה ברבעון האחרון של 2016 זינוק של 17% בהכנסות ושל 15% ברווח הנקי ● עליות – גם ברבעון האחרון של השנה

דן שולמן, מנכ"ל פייפאל. צילום: כריס קלוג, מתוך ויקיפדיה

PayPal סיימה את הן את 2016 והן את הרבעון האחרון שלה עם עליות, אלא שבעוד שבשלושת החודשים האחרונים של השנה העליות היו דו ספרתיות בשני הסעיפים העיקריים – ההכנסות והרווח הנקי, בשנה כולה ההכנסות עלו בשיעור דו ספרתי והרווח – בשיעור חד ספרתי בלבד.

הנתונים מעלים כי החברה סיימה את השנה עם זינוק של 18.86% בהוצאות ל-9.26 מיליארד דולר לעומת עלייה של 17.24% בהכנסות ל-10.84 מיליארד. יצוין כי מספרית, ההכנסות גדלו יותר מההוצאות: עלייה של 1.59 מיליארד דולר לעומת 1.47 מיליארד, בהתאמה. על רקע נתונים אלה, הרווח התפעולי גדל ב-8.56% ל-1.59 מיליארד דולר והרווח הנקי – ב-14.69% ל-1.4 מיליארד.

ברבעון המדווח, ההוצאות האמירו ב-17.53%, או 376 מיליון דולר, ל-2.52 מיליארד, וההכנסות גדלו ב-16.63%, או 425 מיליון דולר, ל-2.98 מיליארד. הרווח הנקי הרבעוני גדל ב-6.27% ל-390 מיליון דולר והרווח למנייה – ב-6.67% ל-32 סנט.

עוד עולה מהתוצאות כי ההוצאות הגולמיות של החברה זינקו ברבעון ב-26.73% ל-1.26 מיליארד דולר, הרווח הגולמי גדל ב-10.19% ל-1.72 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 57.7%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-9.56% ל-1.26 מיליארד דולר והרווח עלה ב-11.92% ל-460 מיליון.

דן שולמן, נשיא ומנכ"ל PayPal, אמר ש-"סיימנו את 2016 עם רבעון חזק נוסף. חיזקנו את מעמדנו ויש לנו 18 מיליון חשבונות פעילים של לקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים