תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - All Flash Array, The New Age of Storage

רפי שקולניק, נימבל סטורג': "פלאש זה טוב, אבל בהחלט לא מספיק"

30/01/2017 11:05
רפי שקולניק, מנכ''ל אווייה ישראל. צילום: קובי קנטור ז"ל

רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' (Nimble Storage) ישראל, מספר לנו לאחר כנס העידן החדש של האחסון על היתרונות של האחסון המודרני לעומת המסורתי ומה נימבל מספקת ללקוחותיה.

"ההתייחסות לדור החדש של האחסון מכוונת בעיקר לאחסון מבוסס פלאש (Flash), שאותו גם אנחנו וגם מרבית המתחרות שלנו מציעים", אומר שקולניק. "כשאני חושב על דור חדש של אחסון אני חושב על הארגון, על המנמ"ר, על צרכים עסקיים לצד משמעויות תפעוליות וכלכליות".

"כשבוחנים את היכולות שלנו בתחום האחסון לספק חדשנות מהבחינה הזו, מבינים שלצד הפלאש יש גורמים רבים אחרים שמרכיבים כיום את ההחלטה באיזו מערכת אחסון לבחור וכיצד לאפשר לארגון את התשתית המתאימה להובלת החדשנות והגדילה הנדרשת בניהול נתונים כיום".

למה ארגונים צריכים לעבור מהאחסון המסורתי לאחסון המודרני? למי מתאים האחסון המודרני?
"הרבה מאוד ארגונים נתקלים בבעיות זמינות וביצועים הנובעות מבעיות במערך האחסון. ארגונים שרוצים לעבוד בזמן אמת ולספק חוויית שימוש טובה הן לעובדיהם והן ללקוחותיהם, חייבים לעבור למערכות אחסון חדשות שיודעות לתת מענה לצרכים אלו".

"מערכות האחסון כיום יודעות לתת מענה מגוון לארגונים בכל הגדלים והתחומים, מארגוני אנטרפרייז ועד ארגונים קטנים, חברות טלקום, פיננסים, חברות אינטרנט ותוכן, בריאות ועוד. גם כיום כשארגונים רבים עוברים לאחסון המבוסס פלאש זה לא מספיק. הצרכים השונים של הארגונים לעיתים מתאימים יותר למערכות אחסון היברידיות או אולי פלאש, ולעיתים נדרש גם השילוב של השניים על מנת לתת לארגון את ה-ROI הגבוה ביותר".

מה המומחיות של נימבל בתחום האחסון המודרני?
"נימבל סטורג' היא כיום חברת האחסון המובילה מהדור החדש. זאת השנה השנייה ברציפות שאנחנו מדורגים ברביע המובילים בדו"ח גרטנר (Gartner) בתחום האחסון, ואף ממוקמת במקום הראשון בתחום שלמות החזון הטכנולוגי".

"נימבל סטורג' היא החברה היחידה המציעה הן את אופציית ה-All Flash והן אחסון היברידי ושילוב מלא של השתיים תחת אותו מקבץ (Cluster). מעבר ליכולות גבוהות בתחום הביצועים, הסקלאביליות, השמירה על רמת ביצועים בכל רמת נפח, יכולות הגנה על המידע וכיווץ המידע, יש לנימבל סטורג' יתרון בולט בתחום מערכת הניהול, ה-Infosight, המספקת שליטה מלאה במערך האחסון וכן יכולות מתקדמות לחיזוי בעיות".

"בזכות הזמינות הגבוהה של מערך האחסון של נימבל, יכול ה-Infosight לחזות ולזהות מראש כ-90% מהתקלות ולטפל בהן באופן פרואקטיבי. בנוסף, פתרון ה-Predictive Flash של נימבל סטורג' מספק לארגונים זמינות של "שש תשיעיות" בממוצע – 99.999928%".

אירועים קרובים