Google Maps משתדרג ומציע גישה קלה למידע חיוני

כלי המפות של ענקית החיפוש קיבל עדכון שמוסיף לו בר תחתון עם מידע על תחבורה ציבורית או על זמן הנסיעה העתידי הביתה, מקומות קרובים כמו מסעדות, ועוד, בכוונה להפוך אותו לכזה שיכלול את כל המידע הרלוונטי לכם בתוך האפליקציה

Google Maps

גוגל (Google) מביאה עדכון לגרסת האנדרואיד של ה-Google Maps ומוסיפה לה סרגל ניווט בתחתית שיכול למצוא המלצות על מסעדות, זמן נסיעה הביתה ומידע תחבורה ציבורית. כלי המפות יעניק לכם מעכשיו, באמצעות החלקה אחת בלבד, גישה לביקורות מסעדות, ועוד.

לעולם לא תזדקקו עוד לאפליקציית מידע של צד שלישי?

מרקוס לווה מ-Google Maps הודיע שהחברה עדכנה את השירות והפכה אותו להרבה יותר שימושי בעבור משתמשי אנדרואיד, כשבתחתית מסך הבית יופיע בעבורם מעכשיו מדור חדש המכיל אינפורמציה עדכנית שמיועד במיוחד לנוסעים עסוקים.

כל שעליכם לעשות הוא להחליק את הבר התחתון כלפי מעלה, ואז ייחשפו בפניכם שלוש כרטיסיות שמציעות נתונים שלפחות לפי הכוונה של גוגל יבטיחו שלעולם לא תזדקקו עוד לאפליקציית מידע של צד שלישי.

לסייע לכם למצוא את מה שאתם צריכים

שלוש הכרטיסיות מקוטלגות ל"מקומות" (Places), "נסיעה" (Driving) ו"תחבורה ציבורית" (Transit).

הכרטיסיה הראשונה מראה לכם מקומות קרובים שאתם עשויים להתעניין בהם, כמו מסעדות, כספומטים או חנויות מרכול. הכרטיסייה השנייה מציעה קיצור דרך מהיר לניווט כלי הרכב שלכם לביתכם או למקום העבודה, אחרי שהזנתם את הכתובת. בנוסף, תוכלו למצוא בה מידע על מצב התנועה בזמן אמת. הכרטיסייה האחרונה עוסקת בתחבורה הציבורית, ותציג בפני המשתמשים את נתוני התחבורה הציבוריים הרלוונטיים להם, כמו אפשרויות נסיעה ליעד מסוים באוטובוס או ברכבת.

למרות שמבחינה טכנית זהו עדכון קטן, הוא אמור באמת לסייע לכם למצוא את מה שאתם צריכים ביישום המפות של ענקית החיפוש ביתר קלות ובזמינות גבוהה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דני

    יש לי נקסוס 5 (של גוגל...), מעודכן, אבל נה שמתואר לעיל- לא קיים! חבל!

אירועים קרובים