עיצוב, הנדסה וטכנולוגיה – בכנס של קהילת Solidworks

הכנס, שמארגנת דאסו סיסטמס בלוס אנג'לס ושנפתח אמש (ב'), הביא אליו יותר מ-5,000 משתתפים מעולמות העיצוב וההנדסה בתלת מימד, שבאו להאזין להרצאות ולצפות בתצוגות של יותר מ-100 שותפים בקהילה

פתיחת כנס Solidworks World 2017 של דאסו סיסטמס, אמש (ב'). צילום: נחמה אלמוג

חברת התלת מימד הצרפתית דאסו סיסטמס (Dassault Systems) פתחה אתמול (ב') את Solidworks World 2017 – הכנס השנתי ה-19 שלה לקהילת העיצוב וההנדסה בתלת מימד, שמתקיים במרכז הכנסים של לוס אנג'לס.

לכנס הגיעו יותר מ-5,000 מהנדסים ומעצבים מרחבי העולם, כדי ליצור קשרים, ללמוד, לשתף ולגלות את האפליקציות החדשות ואת טכנולוגיות ההנדסה האחרונות בתלת מימד של Solidworks. הכנס, שמתקיים במשך ארבעה ימים, כולל יותר מ-100 מציגים של טכנולוגיות ומוצרים חדשים בשדרת השותפים של Solidworks World. כמו כן, נערכות בו סדנאות מעשיות לאוטומציה של עיצוב, עיצוב אלקטרוניקה, סימולציה וניהול נתוני מוצרים.

במהלך האירוע תיחשף רשימת עשרת השיפורים העתידיים שהתקבלו מקהילת המשתמשים של Solidworks ותינתן הצצה למאפיינים הטכנולוגיים של Solidworks 2018.

את הכנס פתחה אנושה אנסרי, מהנדסת אמריקנית-איראנית, שהיא חוקרת החלל הפרטית הראשונה שבילתה שמונה ימים על גבי תחנת החלל הבינלאומית. היא גם מייסדת שותפה של Prodea Systems, פלטפורמה לאינטרנט של הדברים. עוד יישא דברים באירוע ג'ייסון סילבה, אמן מדיה, עתידן, פילוסוף ומנחה התוכנית "משחקי המוח" של נשיונל ג'יאוגרפיק (National Geographic). הוא גם היוצר של Shots of Awe, סדרת סרטים קצרים שחוקרת חדשות, יצירות טכנולוגיות, עתידנות ועוד.

תוכנית האירוע כוללת גם מגוון לקוחות ואנשים בתחומי ההנדסה והעיצוב. למשל, הוא כולל הרצאה של פול ריד סמית' וג'ון ווסרמן מ-PRS Guitars, יחד עם מרק טרמונטי, גיטריסט אלטר ברידג' ו-Creed, על מיזם העיצוב המשותף שלהם ועל הפיתוח של גיטרת ההיכר של טרמונטי. עוד הרצאה במסגרת הכנס היא של מומחה הקיימות והחזון החברתי דואן אלג'ין, יחד עם ג'ון פרידמן, מייסד Freiht Farms, שעוסקת בשאלה כיצד החברה משפרת קונטיינרים למשלוח כדי ליצור אדריכלות מסביב לשעון בכל סביבה. נציג Motiv Robotics, חברה במעבדת Jet Propulsion Laboratory, ידון בעיצוב מערכות רובוטיקה מתקדמות ליישומי תעשייה, הגנה וסביבות קיצוניות, כגון סיוע באסונות.

"קהילת Solidworks חולקת תשוקה לחדשנות, שיתופיות ועיצוב", אמר ג'יאן פאולו באסי, מנכ"ל Solidworks בדאסו סיסטמס. "הכנס מעודד עולם של פיתוח מוצרים ואסטרטגיות טכנולוגיות, שמקדמות את האבולוציה של האינטרנט של הדברים, מודלים מבוססי הגדרות, ייצור תוספי וגישות אחרות".

הכותבת הינה שליחת אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים