עכבר העיר השיק אתר חדש – וחוזר למהדורה המודפסת
במסגרת המהלך משיק העכבר אתר רספונסיבי חדש עם שפה עיצובית חדשה ולוגו עדכני, ובניגוד למגמה הרווחת, חוזר להופיע במהדורת פרינט
עכבר העיר, מדריך התרבות הבילוי והפנאי הכלל ארצי, יוצא במהלך מיתוג מחדש, במסגרתו עלה היום (ד') אתר רספונסיבי חדש. לעכבר העיר נכנסים מדי חודש בממוצע כ-2,200,000 גולשים מכל רחבי הארץ, הצופים בלמעלה מ-18 מיליון דפים שונים לאורך החודש.
השינויים הנוספים בעכבר העיר יביאו להבלטתם של תכנים מדריכיים, תוך התמקדות בסיקור אירועים, ביקורות והמלצות, לצד לוח אירועים מקיף שמסקר את כל ההתרחשויות התרבותיות בישראל.
אירועי תרבות ישר ללוח הגוגל שלכם
מלבד השינוי העיצובי יעלו באתר עמוד בית חדש ובו תכנים ממגוון ערוצי האתר, ופיצ'ר חדש "הוסף ללוח השנה שלי", שמאפשר שליחת אירועי תרבות, בילוי ופנאי ישירות ללוח השנה של גוגל (Google).
כחלק מתהליך אסטרטגי, שנמשך מעל לשנה, הוגדרו מחדש מיקומו של העכבר בחיי הגולשים, הערכים שהוא מייצג והעוגנים האסטרטגיים התומכים ברוח החדשה של המותג. בסיום התהליך, מלבד אתר חדש, נוצרו לוגו חדש ושפה עיצובית חדשה, שתבוא לידי ביטוי במגוון מוצרים אינטראקטיביים שעתידים לעלות בקרוב.
על פי קברניטיו, הדגש בעכבר ממשיך להיות על המלצות משתלמות, חיבור לפעילויות קהילתיות וקידום אירועים ייחודיים, שלא מקבלים ביטוי בפלטפורמות תקשורתיות אחרות.
יחולק במהדורה מודפסת בחנויות
בתחילת מרץ תושק גם מהדורה מודפסת ראשונה של העכבר המחודש, שתחולק מדי שבוע באזור המרכז, ותכיל סיקור, המלצות וביקורות על אירועי תרבות בכל רחבי הארץ. המגזין המודפס יתפקד גם הוא כמדריך ארצי, נגיש, שפונה לכולם, ושמספק את כל המידע הדרוש למי שרוצה לבלות. כל זאת כשיקוף של האתר החדש, שכולל מדורי אוכל, לילה, במה, מוזיקה, אמנות, ילדים, עולם, טלוויזיה ורכילות. מערכת התוכן תתבסס על העורכים, המפיקים והכתבים הקיימים, שיקדמו את התכנים בהתאמה לפלטפורמות השונות.
"אחרי שנתיים מוצלחות אנחנו שמחים להשיק גם אתר חדש, גם מיתוג חדש וגם מדריך מודפס חדש", אמרה טל לוין, מנכ"לית ועורכת עכבר העיר. "האתר והמהדורה המודפסת ממשיכים את הקו שנקטנו בו בשנים האחרונות, שמטרתו לספק מדריך ארצי, שפונה לכל שכבות האוכלוסייה, ומספק מידע אמין ואיכותי על אירועי תרבות, מקומות בילוי ופנאי".
תגובות
(0)