חדש ב-Gmail לאנדרואיד: לשלוח ולבקש כסף ישירות לנייד

הלוויתם לחבר כסף ולא העזתם להזכיר לו זאת? שירות הדואר המגה-פופולרי של ענקית הטכנולוגיה יעזור לכם לבקש את הסכום בחזרה, ויגרום להם להעביר אותו אליכם

החזירו לי את כספי! אילוסטרציה: igor stevanovic/BigStock

Gmail לאנדרואיד מציע לכם דרך חדשה להתמודד עם משלוח כספים וגם עם איסופם. למרות שהיכולת לשלוח כסף באמצעות Google Wallet זמינה כבר מזה זמן רב ב-Gmail ב-web, כעת תוכלו לשלוח כסף מתוך האפליקציה גם לנייד.

לאחר שתתקינו את העדכון האחרון של Gmail, תוכלו להשתמש ביישום בכדי לשלוח ולבקש כסף, וזאת במסך יצירת האימייל.

על מנת לשלוח או לבקש כסף באמצעות Gmail במכשירי אנדרואיד, עליכם לפתוח את Gmail ולהקיש על הלחצן 'כתוב' (compose); להקיש על לחצן השדכן (שבאמצעותו מצמידים קבצים למיילים); בתפריט הנפתח, לבחור ב"שלח כסף" או "בקש כסף"; להזין את סכום הכסף ולחץ על המשך.

שימו לב – אם עדיין לא הגדרתם אמצעי תשלום בחשבון Google Wallet שלכם, בשלב זה תתבקשו להוסיף כרטיס אשראי לפני שתמשיכו בתהליך – הקישו על "הוסף כרטיס לחיוב", הזינו את כל המידע הדרוש ולחצו על "שמור".

אחרי שאמצעי התשלום הוגדר והסכום להעברה או לבקשה הוזן, תוכלו להוסיף תזכורת לסיבה לבקשת או העברת התשלום – למשל שכר דירה או ארוחה במסעדה. וזהו, בשלב הזה עליכם להקיש על "צרף כסף" או לתבוע את החוב האבוד.

העברת כסף בנוחות וללא עמלות

מאחר שבסופו של דבר עד כה מדובר רק על קובץ המצורף לדוא"ל, יהיה עליכם גם להוסיף נמען, נושא להודעה ותוכן בגוף הדוא"ל, לפני או לאחר צירוף התשלום או בקשת כסף. הנמען אינו צריך להיות משתמש Gmail או בעל חשבון Google Wallet בכדי לקבל את הכסף, מצד שני זה הרבה יותר קל כשהתהליך נעשה בין משתמשי גוגל (Google) כיוון שכסף שיישלח לכתובת Gmail יופקדו ישירות לחשבון ה-Google Wallet של הנמען.

ענקית הטכנולוגיה אומרת שלמי שאינם בעלי חשבון Gmail תהיה אפשרות להעביר את הכספים ישירות לחשבון הבנק שלהם, וזאת ללא עמלה.

לאחר שליחת האימייל, יקבלו שני הצדדים הודעת דוא"ל של Google Wallet המכילה את הסכום, את אמצעי התשלום, את שם הנמען, את התזכורת לסיבת התשלום ואת מזהה העסקה.

שימו לב שבינתיים התכונה אינה זמינה מחוץ לארצות הברית או למשתמשי Gmail במכשירי iOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים