הזוכה בתחרות התחפושות: פלי הנמר; חלק ג'
מאות מנהלים, עובדים, לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים השקיעו בתחפושות מעוצבות והשתתפו בנשף פורים המסורתי שקיימה איטרניטי (Eternity).
אסף בר, מנכ"ל החברה, התחפש לביטלג'וס; בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, התחפש לדמות מנשף המסכות בוונציה; לאה המאירי, המשנה למנכ"ל איטרניטי, הגיעה כצ'רלי צ'פלין; ואנטון בן, הזוכה בתחרות התחפושות, שנבחר ברוב קולות המשתתפים, התחפש לפלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.
האירוע כלל, כמיטב המסורת, דוכני אוכל, אלכוהול, מסיבת ריקודים עד השעות הקטנות וכאמור, תחרות תחפושות נושאת פרסים, בהנחייתו של המנכ"ל. יחד עם אנטון בן כפלי הנמר הגיעו למקומות הראשונים בתחרות צמד עובדים שהתחפש ליונים מהפרסומת של ביטוח ישיר; מיטל יצחקי, ראשת צוות הגיוס באיטרניטי שגילתה נאמנות לעולם ה-BI והתחפשה לדבורה שמחזיקה שלט עם צמד המילים BEE I. בן, אגב, החזיק כחלק מתחפושתו לוח עם דירוג חברות ה-BI המובילות בישראל.
במהלך האירוע הקיפו עשרות עובדים את אסף בר וזוגתו, שרון אטיאס, עם מחיאות כפיים בקצב השיר מברוכ עליק יא אריס. הם עשו זאת לרגל אירוסיהם של השניים במהלך החודש שעבר.
בסיום האירוע הודה בר לנוכחים ואמר: "נשף פורים הראשון, שקיימנו לפני כשמונה שנים והיה אמור להיות חד פעמי, הפך עם השנים לאירוע הכי מדובר בתעשייה. המסיבות שלנו נחשבות לחלק מה-DNA של החברה, והן מתקיימות בין היתר כאות להערכה עבור העבודה המקצועית שהעובדים מבצעים, שמאפשרת לנו לצמוח ולהתרחב לשווקים חדשים".
דיילי ציפי, שאוהבת את פורים ואת רוח החג, צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)