UFO – הגאדג'ט למפתחים

גם למפתחים מגיע גאדג'ט שיכניס קצת צבע ואקשן לעבודה הסיזיפית משהו שלהם. פיתוח חדש, דמוי חללית, מציע בדיוק את זה ומוסיף כי בעובדה שניתן להדפיס אותו במדפסות תלת-ממד

UFO. צילום: יח"צ

Dynatrace, המספקת פתרונות לניהול ביצועים והמיוצגת בישראל על ידי מטריקס, השיקה את ה-UFO – מכשיר ראשון מסוגו דמוי חללית, המודפס במדפסת תלת-ממדית.

המכשיר פועל כמו רמזור – כאשר הוא אינו מזהה בעיות והכל כשורה, הוא מציג אור ירוק, אך כאשר ישנה בעיה בקוד, אשר עלולה להשפיע על חוויית המשתמש ועל עלויות הפיתוח, הוא מזהיר את העובדים על ידי החלפת האור לצבע אדום. על-מנת שיוכלו לעבור לשלב הבא בפיתוח המוצר, כל האורות ב-UFO חייבים להיות ירוקים, כך הוא מבטיח שהמוצר עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

ה-UFO מאפשר להגביר את מודעות אנשי הפיתוח בארגון לאיכות הקוד המפותח, ולשיפור התקשורת בין עובדי הארגון לאורך כל שלבי הפיתוח, וזאת על ידי הצגה ויזואלית, קלה ופשוטה של עדכונים שוטפים על איכות הקודים המפותחים במהלך הפיתוח והיצור.

גיל גבעתי, מנהל מוצרי Dynatrace במטריקס: "כאשר מפתחים מוצר, כמו אפליקציה חדשה, למשל, העבודה מחולקת למספר צוותים רב, כאשר כל צוות עובד על חלק אחר. כאשר כל הצוותים משתמשים ב-UFO, הפיתוח נעשה בצורה טובה, מהירה ופשוטה יותר וכולם יודעים מהי איכות הקוד המפותח והאם קיימות בעיות, והכי חשוב – המכשיר מסייע לפתור תקלות, הנובעות מחוסר בתקשורת בין הצוותים".

את ה-UFO ניתן לרכוש בעלות נמוכה, ואף להדפיס עצמאית, בתלת-ממד על פי חומרה שמקבלים מ-Dynatrace.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים