הרבעון של פרטנר: ההכנסות קטנו; ההפסד הנקי צנח

ברבעון האחרון של השנה ירדו ההכנסות ב-18% וההפסד הנקי צנח ב-89% ● בשנה כולה: ההכנסות קטנו ב-14% והחברה עברה מהפסד לרווח נקי של 52 מיליון שקלים

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר. צילום: יח"צ

פרטנר סיימה את 2016 ואת הרבעון האחרון שלה עם ירידות בהכנסות לעומת מגמה חיובית בהפסד הנקי – כך עולה מהנתונים שפרסמה החברה היום (ה').

על פי הדו"חות, ההוצאות הכלליות השנתיות של פרטנר קטנו ב-16.31% ל-3.35 מיליארד שקלים וההכנסות ירדו ב-13.8% ל-3.54 מיליארד. כתוצאה מכך, הרווח התפעולי זינק ב-80.38% ל-193 מיליון שקלים והחברה עברה לרווח הנקי של 52 מיליון לעומת הפסד נקי של 40 מיליון ב-2015.

במהלך הרבעון המדווח, ההוצאות הכלליות קטנו ב-22.94% ל-813 מיליון שקלים וההכנסות ירדו ב-18.47% ל-821 מיליון. חלוקת ההכנסות מראה כי מכירות השירותים ירדו ברבעון ב-9% ל-652 מיליון שקלים וההכנסות מציוד צנחו ב-42% ל-169 מיליון – קיטון שנבע בעיקרו מהירידה בהיקף מכירות הציוד.

הרווח התפעולי של החברה עמד ברבעון על שמונה מיליון שקלים לעומת הפסד תפעולי של 48 מיליון ברבעון האחרון של 2015, ההפסד הנקי צלל ב-89.23% לשבעה מיליון שקלים וההפסד למנייה – ב-90.48% לארבע אגורות.

בהתייחסו לתוצאות הרבעוניות והשנתיות אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, כי "ב-2016 צמחנו ב-85 אלף מנויי Post-Paid בסלולר, ביחס לגידול של 24 אלף ב-2015, וחלה ירידה נוספת בשיעור הנטישה. נכון לסוף 2016, כ-83% ממנויי הסלולר של פרטנר היו מנויי Post-Paid".

הוא הוסיף ש-"בשנה האחרונה יצאנו לדרך חדשה כקבוצת תקשורת כוללת עם השקת המותג החדש, ביססנו את יחסי העבודה עם העובדים, עם החתימה על הסכם קיבוצי הכולל תנאים מיטיבים לעובדים, הרחבנו את פלטפורמות השירות והוספנו פתרונות דיגיטליים להגברת השקיפות וזמינות המידע ללקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים