שופרסל מטמיעה מסופי תשלום של וריפון בשישה מיליון שקלים

המסופים מותאמים לתקן EMV, לקריאה ולזיהוי מאובטח של כרטיסי אשראי ● הוא מוטמע בימים אלה ביותר מ-3,000 עמדות התשלום העצמי והקופות בסניפי שופרסל

פרויקט בשישה מיליון שקלים. שופרסל

בימים אלה מוטמע בסניפים השונים של רשת שופרסל פתרון תשלום של וריפון (Verifone), שמותאם לתקן EMV, בפרויקט שעלותו עומדת על שישה מיליון שקלים. המערכת מוטמעת ביותר מ-3,000 עמדות התשלום העצמי והקופות הקיימות ברשת, והפרויקט צפוי להסתיים עד סוף השנה.

וריפון מספקת לשופרסל עמדות תשלום ומולטימדיה מסוג MX925 בתקן EMV, שמציעות מגוון אפשרויות תשלום מאובטחות. בנוסף, עמדות התשלום מאפשרות הצגת תוכן ומולטימדיה, צג לקוח, אפשרויות להחלת יישומיים אינטראקטיביים כמו ביצוע סקרים, הצעת מבצעים ייעודיים ויישומים נוספים ששופרסל תוסיף בעתיד.

הפתרון תומך בטכנולוגיות תשלום מתקדמות ללא מגע, בהן NFC, כרטיסי קרבה ללא מגע ותשלומים דרך המובייל, כמו גם בשירותי ערך מוסף, בהם ניהול מדיה, תשלום חשבוניות, ניטור, בקרה ותמיכה – וכן פתרון תשלום להזמנות אונליין מאובטחות.

עוד במסגרת הפרויקט, כלל העסקות של שופרסל יעברו דרך שרת תשלום מרכזי, שהותאם לצרכי ודרישות שופרסל. שרת זה מאפשר לרכז את כל סוגי הטרנזקציות והעמדות השונות, ובכך להעמיד עבור הרשת כלי בקרה לניהול כלל ערוצי התשלום.

יותר מ-70% ממסופי התשלום בעולם מותאמים לתקן EMV

EMV הוא תקן בינלאומי לקריאה ולזיהוי מאובטח של כרטיסי אשראי על ידי מסופי תשלום. מטרת התקן היא לאפשר זיהוי מאובטח של הכרטיס ולצמצם מקרי הונאה. על פי ההודעה לעיתונות, EMV כבר מוטמע ביותר מ-70% ממסופי התשלום בעולם, כשבמערב אירופה מדובר בשיעור חדירה של קרוב ל-100%.

אמיר רביד, סמנכ"ל הפיתוח העסקי ומנהל חטיבת פתרונות התשלום ב-וריפון בישראל, אמר כי "פתרון EMV זה הוא ראשון מסוגו בישראל – הן מבחינת היקפו ותכולתו והן מבחינת החדשנות שבו. חוויית התשלום ששופרסל תציע ללקוחותיה לאחר השלמת הטמעתו תהיה מתקדמת וחדשנית".

צביקה פישהיימר, סמנכ"ל משאבי אנוש ומערכות מידע בשופרסל, ציין כי "שופרסל פועלת כל העת על מנת לאפשר לקהל לקוחותיה ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים