אורקל רכשה חברה המנתחת פרסומות ב-850 מיליון דולר

Moat פיתחה מנוע חיפוש מבוסס SaaS לניתוח מודעות מקוונות, המאפשר למשתמשים למצוא את המותגים המועדפים עליהם

אורקל ו-Moat

אורקל (Oracle) תרכוש את Moat, המתמחה במעקב אחר פרסום דיגיטלי, תמורת 850 מיליון דולר.

החברה הנרכשת שיושבת בניו-יורק, פיתחה לדבריה "מנוע חיפוש מבוסס תוכנה כשירות, SaaS, לפרסומות מקוונות, המאפשר למשתמשים למצוא את המותגים האהובים עליהם". בשבע שנות קיומה היא גייסה כ-67.5 מיליון דולרים בארבעה סיבובי מימון, מ-17 משקיעים.

על פי הרוכשת, Moat תשמש כפלטפורמה עצמאית בתוך ענן החברה, Oracle Data Cloud, ותספק מדידה, ניתוח ותובנות על מותגים, כגון נסטלה (Nestle), פרוקטר אנד גמבל (Procter & Gamble) ויוניליבר (Unilever) – כמו גם על חברות מדיה והוצאות לאור, דוגמת ESPN, פייסבוק (Facebook), NBCUniversal, סנאפצ'ט (Snapchat) ויוטיוב (YouTube).

בסיס הלקוחות הארגוניים של Moat, יחד עם יכולות הניתוח שלה, משלימים את קהל היעד של Oracle Data Cloud ופתרונות המדידה שלו.

אתן אמורות להיות פה?

בעיקרו של דבר, מנוע החיפוש והיכולות של Moat ישמשו כבקרה עבור רוכשים העושים את רכישותיהם בעקבות פרסום מקוון.

הבקרה תבחן האם המודעות המקוונות הופיעו במקום שבו הן אמורות להופיע. זאת, כיוון שבמסגרת תכניות לקמפיין פרסום או שיווק של ארגונים, חלק מהמודעות עלולות שלא להגיע לקהל היעד שאליו הקמפיין הופנה. הבקרה של מנוע החיפוש של הנרכשת, מוודאת כי הרצת המודעות נעשית כמתוכנן ועונה על יעדי הקמפיין.

פייסבוק וגוגל (Google), שתי חברות הפרסום הגדולות בעולם, מאפשרות כיום ל-Moat להעריך ולמדוד מודעות שמופיעות על הפלטפורמות שלהם. כך, לדוגמה, יוטיוב, החברה הבת של גוגל, הודיעה באחרונה שהיא תעבוד עם Moat על מנת לעזור למפרסמים לוודא שהמודעות שלהם אינן מוצגות לצד סרטונים פוגעניים.

מייסדי החברה, האחים יונה גודהארט, המשמש כמנכ"ל, ונוח – יישארו בה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים