תוצאות טובות לג'וניפר: עליות בולטות בהכנסות וברווח
החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה במגמה חיובית, עם גידול של 11% בהוצאות וזינוק של קרוב ל-20% ברווח הנקי
ג'וניפר (Juniper) יכולה לסמן "וי" על הרבעון הראשון של השנה, לאחר שסיימה אותו עם תוצאות חיוביות – עליות דו ספרתיות בהכנסות וברווח הנקי כאחד.
הרווחיות של החברה השתפרה בין היתר בגלל ריסון בהוצאות, שברבעון המדווח גדלו ב-115.5 מיליון דולר, או 12.66%, ל-1.06 מיליארד. ההכנסות רשמו עלייה גדולה יותר – של 123.1 מיליון דולר, או 11.21% – ל-1.22 מיליארד. מתוכן, ההכנסות ממכירת מוצרים גדלו ב-10.08% ל-828.9 מיליון דולר וממכירת שירותים – ב-13.69% ל-392.1 מיליון.
הרווח הנקי זינק ברבעון ב-19.04% ל-108.8 מיליון דולר והרווח למנייה – ב-21.74% ל-28 סנט. גורמים נוספים לעלייה ברווחיות הם ירידה של כ-30% בהוצאות המימון ושל כ-9% בחבות המס.
עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות של ג'וניפר גדלו ברבעון ב-16.56% ל-474.4 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-8.06% ל-746.6 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 61.15%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-8.87% ל-590.3 מיליון דולר והרווח עלה ב-5.11% ל-156.3 מיליון.
רמי ראחים, מנכ"ל ג'וניפר, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "אנחנו מסכמים רבעון טוב, שמהווה התחלה חיובית ל-2017. הצגנו גידול רבעוני בהכנסות וברווחיות כאחד. אני מרוצה מהמבנה הרב גוני של לקוחות החברה ובטוח שנוכל להמשיך ליישם את התוכנית העסקית של החברה".
תגובות
(0)