הרבעון של אמזון: עליות בולטות בהכנסות וברווח הנקי
הכנסות החברה עלו ברבעון הראשון של השנה ב-23% ל-36 מיליארד דולר והרווח הנקי זינק ב-41% ל-724 מיליון
אמזון (Amazon) סיימה את הרבעון הראשון של 2017 עם עליות חדות הן בהכנסות והן ברווח הנקי – כך עולה מהתוצאות שפרסמה החברה בסוף השבוע.
הנתונים מראים כי ההוצאות הכלליות של אמזון רשמו זינוק של 6.65 מיליארד דולר, או 23.71%, ל-34.71 מיליארד – סכום גבוה יותר מהעלייה בהכנסות, שהסתכמה ב-6.59 מיליארד דולר, או 22.61%, ל-35.71 מיליארד. מתוכן, מכירות המוצרים גדלו ב-15.32% ל-23.73 מיליארד דולר ומכירות השירותים – ב-40.17% ל-11.98 מיליארד.
הרווח הנקי זינק ב-41.13% ל-724 מיליון דולר והרווח למנייה – ב-38.32% ל-1.48 דולר. זאת, בין השאר עקב צניחה של 57.83% בהוצאות המימון ל-229 מיליון דולר.
עוד מראים המספרים כי ההוצאות הגולמיות גדלו ברבעון ב-18.94% ל-22.44 מיליארד דולר, הרווח הגולמי זינק ב-29.34% ל-13.27 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 35.22%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות האמירו ב-32.84% ל-12.27 מיליארד דולר ואילו הרווח פחת ב-6.16% ל-1.01 מיליארד.
ג'ף בזוס, מייסד ומנכ"ל אמזון, בחר להתייחס בדבריו לפעילות החברה בהודו, שלדבריו מתקדמת מהר, "תוך שהיא 'מספקת את הסחורה' גם לרוכשים וגם למוכרים".
תגובות
(0)