כוכב הקמפיין החדש של HP: כריסטיאן סלייטר

חברת הענק יוצאת בקמפיין רשת מושקע במיוחד בהשראת הסדרה מר רובוט על מנת לקדם את מוצרי הגנת הסייבר שלה, שבמרכזו יעמוד הכוכב ההוליוודי כ-"האקר כובש ורשע"

שגריר של HP בתחום אבטחת הסייבר. כריסטיאן סלייטר. צילום: מתוך הסרטון

HP (קרי: HP Inc) משיקה קמפיין רשת שנעשה בהשראתה של מר רובוט – סדרת מתח פסיכולוגית אמריקנית לטלוויזיה, העוקבת אחרי אליוט אלדרסון, גבר צעיר שחי בניו יורק ועובד כמהנדס בחברת אבטחת מידע.

הקמפיין שיצא כולל סרטון דרמטי בן שש דקות, שעל איכות ההפקה שלו מעידה החברה כי היא גבוהה במיוחד. כוכב הסרטון הוא השחקן כריסטיאן סלייטר, שמגלם האקר שפורץ לארגונים דרך המדפסות שלהם.

סלייטר מאייש תפקיד גם בסדרה שהיוותה השראה לקמפיין וזכה בזכות אותו התפקיד בתואר שחקן המשנה הטוב ביותר בסדרת טלוויזיה בטקס גלובוס הזהב. הוא ישמש כשגריר של HP בתחום אבטחת הסייבר ויערוך מספר הופעות מיוחדות מטעם החברה.

באופן מעט ייחודי, החליטה HP לאמץ לצורך קידום מוצריה את נושא אבטחת המידע, המסעיר תדיר את עולם הטכנולוגיה, ובאלמנט הדרמטי ביותר שלו – מתקפות הסייבר. "ההתגברות של מתקפות הסייבר היא בעיה רצינית עבור עסקים וצרכנים. כאשר HP פנתה אליי בבקשה שאחבור אליה, הרגשתי שמדובר בהזדמנות מצוינת כדי לעזור להכשיר את הציבור כיצד להתגונן טוב יותר מפני מתקפות סייבר", אמר סלייטר.

"היכולת של כריסטיאן סלייטר לגלם האקר כובש ורשע הופכות אותו לשותף המתאים ביותר לחשוף בפני העולם את אבטחת המדפסות ומערכות המחשוב האישי שלנו ואת פרצות האבטחה הרבות שחושפות חברות עסקיות למתקפות סייבר", אמר ויקראנט בטרה, מנהל שיווק עולמי להדמיה ודפוס ב-HP.

למעלה זה רק הטריילר. לסרטון המלא לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים