האם מערכי אחסון מבוססי פלאש הכי יעילים בביצועים?

Infinidat מזמינה ארגונים להשוות את מערכי הכל פלאש שלהם - אל מול פתרון החברה ● ספקית האחסון הישראלית תתרום בשם הארגונים שישתתפו במבחן הביצועים 10,000 דולר ליוניצ''ף

משה ינאי, מייסד ומנכ"ל אינפינידט. צילום: יח"צ

Infinidat הישראלית, הפועלת בעולם האחסון, הכריזה על אתגר ביצועים למערכי All Flash לעומסי עבודה בעולם האמיתי, בשם "Faster Than All-Flash Challenge".

החברה מזמינה ארגונים לבחון את מערכי הכל פלאש שלהם אל מול הביצועים של פתרון הדגל של החברה, ה-InfiniBox. על פי החברה, לקוחות שלה שהטמיעו  InfiniBox מדווחים לרוב כי מערכי הכל פלאש לא עומדים בהבטחתם הבסיסית לספק ביצועי יישומים גבוהים בכל עומסי עבודה.

מטרתו של האתגר הינה להוכיח כי מוצר החברה עולה בביצועיו על מערכי הכל פלאש – בכל עומסי עבודה הקיימים בעולם האמיתי.

Infinidat תתרום תרומה בשם הארגונים המשתתפים באתגר. אם InfiniBox תספק ביצועים גבוהים יותר לעומת מערכי הכל פלאש – היא תתרום 10,000 דולר ליוניצ"ף (Unicef), קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים, בשם הארגון. אם מוצר הדגל של החברה לא יעמוד במבחן, החברה תעביר במקום זאת תרומה לצדקה – לבחירת הארגון.

פתרון הקסם

"בשנים האחרונות אנו רואים כמה חברות סטארט-אפ בתחום האחסון, כמו גם חברות מבוססות, אשר מנסות לשמור על רלוונטיות על ידי קמפיינים שיווקיים אגרסיביים ורבי-תקציב – המציגים את מדיית הפלאש כפתרון הקסם לדטה סנטר. יש להודות, שהם עושים עבודה נפלאה בהפצת המתודולוגיה הזאת", אמר בריאן קרמודי, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-Infinidat.

"יותר מאשר לשים סוף לנראטיב המוטעה הזה של 'הכל פלאש לכל עומסי העבודה', מטרת האתגר היא להראות לארגונים שהם לא צריכים להתפשר בבחירתם בין עלות, נפח אחסון, אמינות וביצועים. ארגונים יכולים לקבל הכל עם המוצר שלנו – ואנחנו מוכנים להוכיח זאת".

"כאשר משתמשים בפלאש כפתרון נקודתי לשיפור עומס עבודה אינדיבידואלי, הוא יכול לספק ערך גבוה לדטה סנטר המודרני", הוסיף. "יחד עם זאת, הערך הזה בסופו של דבר מתבזבז, כאשר הוא אינו מלווה בחדשנות בארכיטקטורת המערכת. זהו המצב הנוכחי במערכי הכל פלאש שזמינים כיום, אשר מסתמכים על שיבוץ מדיה מהירה יותר – פלאש – מאחורי ארכיטקטורות מורשת לא מעודכנות, כאמצעי לשיפור הביצועים".

משה ינאי, מייסד ומנכ"ל החברה, אמר כי "Infinidat פיתחה ארכיטקטורת תוכנה חדשנית לאחסון נתונים, עם יכולת התאמה וגמישות, על מנת לספק אופטימיזציה לביצועים של כל סוגי המדיה – בהווה ובעתיד".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמי

    כשמחירי הפלאש צוללים פתרונות אחרים נהיים פחות ופחות רלוונטיים. מכיר לפחות שני פתרונות אחרים שמספקים ביצועים קבועים לאורך זמן ללא תלות בסוג העבודה. כשמחירי דיסק פלאש של 200 ג׳ירה היה 2500$ זה אכן היה בזבוז, היום כשמחיר דיסק של 3 טוב עומד על 500$ אין סיבה שלא לבחור פתרונות מבוססי פלאש. צריכת חשמל נמוכה וצמצום משמעותי של ארונות ב- Data Center יחד עם ביצועים מעולים לאורך זמן יספקו מענה אופטימלי.

אירועים קרובים