דל חושפת קרן השקעות – כולל בחברות ישראליות

הקרן, שהוקמה לפני מספר שנים, משקיעה 100 מיליון דולר בשנה ● עד כה היא השקיעה ב-70 סטארט-אפים, מהם 15 מישראל

מייקל דל, מייסד ומנכ"ל דל. צילום: ניב קנטור

דל (Dell) חשפה אמש (ב') את דל קפיטל (Dell Capital) – קרן השקעות, שהשקיעה עד כה ב-70 סטארט-אפים בראשית דרכם, מהם 15 ישראליים. מדי שנה החברה משקיעה בקרן 100 מיליון דולר.

החשיפה אירעה בכנס השנתי של החברה, שנערך בימים אלה בלאס וגאס. מטרת הקרן היא לסייע לאותן חברות לפתח טכנולוגיות פורצות דרך ולהוציאן לשוק במהירות.

אנשי דל קפיטל מתמקדים בטכנולוגיות חדשות שרלבנטיות לתחומי הפעילות העסקית של החברה האם. בין תחומי ההשקעות ניתן לציין אחסון, ניהול רשתות תקשורת נתונים (SDN), למידת מכונה, בינה מלאכותית, אבטחה, Big Data, אנליטיקה, ענן, אינטרנט של הדברים ו-DevOps.

מהקרן נמסר כי היא מציעה מנהלים מנוסים, מומחים טכניים וגישה רחבה לחברות, יצרנים וערוצים שונים ליציאה לשוק ברחבי העולם, שזמינים באופן ייחודי לעסקים הקשורים לדל.

בין הסטארט-אפים המקומיים שהקרן השקיעה בהם ניתן למצוא את רדיס לאבס (Redis Labs), שמפתחת טכנולוגיה לבסיסי נתונים בקוד פתוח, GuardyCor, שמציעה טכנולוגיית אבטחת מידע לשרתים, ו-Aotomono, שמפתחת טכנולוגיות למכוניות החכמות.

מייקל דל, מנכ"ל דל ומי שעומד בראש קרן ההשקעות, אמר כי "דל קפיטל מביאה עימה הבנה עמוקה לצרכים של חברות קטנות ומבטיחות שפועלות במטרה לשנות את העולם הטכנולוגי. אנחנו מספקים להן משאבים, מומחיות ושיטות עבודה מקצועיות, כדי למצות את מירב הפוטנציאל מהפיתוחים הטכנולוגיים שלהן".

לדברי סקוט דארלינג, נשיא הקרן, "הון ראשוני הוא רק היבט אחד שנדרש לחברה בתחילת דרכה כדי להצליח. חברות חדשות מחפשות שותפים פעילים להשקעה שיספקו אורך נשימה, מומחיות וגישה למשאבים, וכן שיטת עבודה נכונה. אנחנו מציעים צוות של משקיעים מנוסים, המחוברים לנעשה בשוק ולגורמים הפועלים בו, במטרה לסייע לחברות שבהן אנחנו משקיעים לצמוח במהירות ולהציג פתרונות חדשניים. בשנים האחרונות ביצענו את ההשקעות שלנו 'מתחת לרדאר' וכיום אנחנו מאיצים את קצב והיקף ההשקעות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מדה גרבר

    מעוניין להיפגש יש לי פטנט רשום בתחום הדפוס מכונה יחידה בעולם שסוגלת לנקות גלילי דפוס טעויות למיניהם מכונה שה roi שנה .אשמח לשוחח להציג את האעיון .המכונה עובדת וניתן לראות אותה בישראל

אירועים קרובים