כנס ServiceNow – הפן הישראלי
מספר חברות כחול לבן משתתפות בתצוגה שעורכת השבוע ServiceNow במסגרת הכנס שלה באורלנדו ● באילו חברות מדובר ומה הן מציעות?
כבכל הכנסים השנתיים של החברות הגלובליות, גם בכנס Knowledge 2017 ש-ServiceNow עורכת השבוע באורלנדו מתקיימת תצוגה של שותפים עסקיים ומפתחים של מוצרים משלימים לפלטפורמה של החברה. במסגרת השיטוטים בין הדוכנים, של כ-200 חברות מרחבי העולם, שמחתי לפגוש כמה חברות ישראליות: Do it Wise ,Evolven, אייהו ו-Quality Forward.
Do it Wise היא שותף עסקי וטכנולוגי של ServiceNow בישראל ובעולם. בדוכנה הציגה החברה את שירותי היישום וההטמעה של פלטפורמת ServiceNow, ובנוסף הציגה את יכולותיה בפיתוח פתרונות אינטגרציה ואופטימיזציה מעל הפלטפורמה.
כשותף עסקי של ServiceNow, הציגה Evolven מוצר לניטור וניתוח שינויים בתשתיות ומערכות מידע, בסביבת ענן או פנים ארגוני, תוך שימוש בלימוד מכונה. זאת, כדי להתריע על סיכונים ליציבות המערכות ועל מנת למצוא את הגורמים לתקלות במהירות.
אייהו, גם היא שותפה של ServiceNow, מספקת פלטפורמה לבנייה והרצה של תהליכים אוטומטיים, ללא צורך בכתיבת שורת קוד אחת. החברה הציגה בכנס את הדור הבא של פלטפורמת האוטומציה, כולל אינטגרציה עם זיהוי קולי ומנגנון לימוד מכונה.
ServiceNow עורכת כחלק מהכנס תחרות שנתית לפיתוח אפליקציות על גבי הפלטפורמה שלה. השנה ניגשו לתחרות יותר מ-200 חברות, שתשע מתוכן נבחרו להציג באירוע. בין החברות הזוכות הייתה נציגות ישראלית: Quality Forward מפארק המדע בנס ציונה, שפיתחה פתרון EQMS המיועד לחברות בתעשיית מדעי החיים.
תגובות
(0)