תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Salesforce Essentials Tel Aviv, יום ב' 12 ביוני, מרכז הירידים תל אביב

Salesforce משיקה אפליקציה חכמה למכירות משולבת בינה מלאכותית

היישום החדש מאפשר זיהוי לידים הטובים ביותר וסגירת מכירות בצורה מהירה יותר

04/06/2017 14:22
מוסיפה כלי AI לפלטפורמה שלה. סיילספורס

Salesforce, מובילה עולמית בתחום ה-CRM (תוכנות לניהול קשרי לקוחות) משיקה את אפליקציית מכירות PRM (ר"ת Sales Cloud Partner Relationship Management), המאפשרת לנציגי המכירות בשטח לגשת למערכות ניהול קשרי הלקוחות שלהם עם האפליקציה לנייד Salesforce1 תוך כדי תנועה, ולקבל תובנות לפעולה באמצעות יכולות "איינשטיין" (בינה מלאכותית).

איינשטיין תאפשר לנציגי המכירות לזהות במהירות מהם הלידים הטובים ביותר לעסקאות חדשות, לסיים עומסי עבודה ולהגביר את האפשרויות להגדלת מכירות.

"פורטלים מסורתיים לניהול שותפים הם בדרך כלל מערכות גנריות מדור קודם המנותקות ממערכות ה-CRM. התוצאה היא ביצועים בלתי תקינים לערוצי המכירות וכן חוויית משתמש גרועה", כך מסר אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce ישראל.

לדבריו "כשליש מההכנסות הממוצעות של חברות מגיעות משותפים ויותר משני שליש מההכנסות של חברות בתחום ההיי-טק, הייצור והתקשורת – לכן זה קריטי וחשוב עבורן לאפשר לכל שותף, מפיץ ומשווק להשתמש בכלים, המותאמים אישית יחד עם המידע לו הם זקוקים כדי למכור מהר יותר וחכם יותר.

אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce, ישראל, מזרח ומרכז אירופה. צילום: עומר שטיין

אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce ישראל. צילום: עומר שטיין

אפליקציית PRM החדשה מאפשרת לחברות לבנות בקלות קהילות שותפים מודרניות וממותגות בעזרת קליקים ולא בעזרת קודים. בניגוד לפורטלים של שותפים מהדור הקודם שנבנו על מערכות ארכאיות ובלתי גמישות בעלות חלקים המנותקים זה מזה, אפליקציית Sales Cloud משלבת בצורה חלקה את שתי הפונקציות: שותפים ומכירות ישירות.

בין הטכנולוגיות החדשות המוטמעות במוצר: אשף התקנה חדש, המאפשר למנהלי הערוצים להגדיר בקלות, להתאים אישית ולפרוס את האפליקציה שלהם תוך ימים ספורים.

מנהלי הערוצים יכולים לגרור ולהדביק תוכן קיים של אתר, גרפיקה וקטעי וידיאו כדי להבטיח שהערוץ יישאר מעודכן כמו האתר של החברה.

המלצות התוכן של "אינשטיין" משתמשות ביכולות למידת מכונה כדי להציף קבצים מתאימים המאפשרים לנציגי הערוץ להיות פרודוקטיביים יותר. לדוגמה, אם שותף מציג מסמך תיאור מוצר חדש, איינשטיין ימליץ על קבצים, כולל גרפיקה של לוגו, הנחיות למיקום מוצרים ותיעוד תמחור עבור מוצר חדש זה.

ולבסוף, ערוץ שיווק אוטומטי אשר מרחיב את העוצמה של שיווק ענן לכל שותף, ומאפשר לשותפים לבנות, לעקוב ולנתח מסעות פרסום בדוא"ל כדי לספק חוויית לקוח אישית על גבי כל מכשיר.

האפליקציה תושק בישראל באירוע Salesforce Essentials, שיתקיים ב- 12 ביוני 2017, במרכז הירידים, תל אביב. מהרו להירשם.

אירועים קרובים