קינדל – המתנה הנמכרת ביותר באמזון אי פעם

ביום בו חל חג המולד עצמו רשמה אמזון ציון דרך נוסף - כאשר הלקוחות רכשו יותר ספרים אלקטרוניים למכשירי קינדל מאשר ספרים פיזיים ● למקום השני בקטגוריה של מכשירי האלקטרוניקה, אחרי מכשירי קינדל, הגיעו נגני iPod Touch של אפל ולמקום השלישי מכשירי GPS מדגם Nuvi 260W של Garmin

חברת אמזון (Amazon) פרסמה בשבת את נתוני המכירות ביחס לעונת הקניות שלקראת חגי סוף השנה – ומהם עולה כי מכשירי קינדל (Kindle) מובילים בפער גדול, ככל הנראה גם בזכות העיכובים החוזרים ונשנים בהשקת מכשירי Nook המתחרים של ברנס אנד נובל (Barns & Noble) "אנו מודים ללקוחות שבזכותם הפכו מכשירי קינדל למתנה הנמכרת ביותר בהיסטוריה שלנו", מסר מייסד אמזון, ג'ף בזוס. ביום בו חל חג המולד עצמו רשמה אמזון ציון דרך נוסף – כאשר הלקוחות רכשו יותר ספרים אלקטרוניים למכשירי קינדל מאשר ספרים פיזיים. החברה לא פרסמה נתונים ביחס למספר העותקים שנמכרו מכל סוג.

היום בו נרשם שיא המכירות היה 14 בדצמבר – כאשר הלקוחות מרחבי העולם רכשו לא פחות מ-9.5 מיליון פריטים, או "110 פריטים לשנייה". למקום השני בקטגוריה של מכשירי האלקטרוניקה, אחרי מכשירי קינדל, הגיעו נגני iPod Touch של אפל ולמקום השלישי מכשירי GPS מדגם Nuvi 260W של Garmin.

בקטגוריה של משחקי הווידאו הובילו קונסולות Wii Fit Plus עם Balance Board; המשחק החדש של Super Mario; והמשחק Call of Duty: Modern Warfare 2. בקטגוריה של התוכנה הובילו Office Home and Student 2007 של מיקרוסופט (Microsoft) ,ו-Photoshop Elements 8 של אדובי (Adobe) ו-Office 2008 למחשבי Mac (גם כן במהדורת Home and Student).

בקטגוריה של הטלפונים הסלולריים הובילו נוקיה 5800 XpressMusic (גרסה חופשית של Nokia ללא התחייבות לחברת סלולר כלשהי), דיבורית Bluetooth 510 של Plantronics ומכשיר BlackBerry Bold 9700 ברשת של AT&T.

גאדג'טים נוספים שהתגלו כלהיטים בעונת הקניות שלקראת חגי סוף השנה היו שעון היד Waveceptor Atomic Dual-Time של קסיו (Casio), פותחן חשמלי לבקבוקי יין של Oster, מד צעדים דיגיטלי לכיס HJ-112 של Omron ומכשיר לייזר למדידת מרחק של בוש (Bosch).

בנוסף, פרסמה אמזון כמה עובדות משעשעות ביחס לעונת הקניות של חג המולד:
– אם היו מעמידים את כל הלקוחות שרכשו בעונת הקניות הנוכחית זה על גבי זה היה נוצר מגדל אנושי שגובהו עולה על זה של האוורסט.
– המספר של מצלמות הווידיאו עם מנגנון שיתוף שרכשו הלקוחות בעונת הקניות הנוכחית יאפשר לספק חומרים לצפייה רצופה במשך 50 שנים באתר יו-טיוב (Youtube).
– אם היו מסדרים זה לצד זה את כל נגני Blu-ray שרכשו הלקוחות בעונת הקניות הנוכחית של שנת 2009, היה נוצר טור באורך של יותר מארבעים קילומטרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים