השולחן העגול של HPE
נציגים של יותר מ-40 לקוחות לקחו חלק ביום ה' האחרון במפגש שולחן עגול בתחום השליטה ובקרה, ניהול המידע ופתרון התומך ברגולציות, שערכה חטיבת התוכנה של HPE. בין הלקוחות שנציגיהם הגיעו ניתן למצוא את Cal, אמדוקס, טבע, הראל, מכבי שירותי בריאות, שופרסל, 888, טלפוניקה ופלאפון.
האירוע התקיים במלון רויאל ביץ' בתל אביב והמשתתפים נהנו במהלכו מארוחת בוקר מפנקת. הוא כלל דברי ברכה ומצגת על העדכונים שעוברת HPE בעקבות מיזוג חטיבת התוכנה שלה עם מיקרופוקוס (MicroFocus) מפי אריאל סלפטר, מנהל אגף התוכנה של HPE בישראל.
בנוסף, שמעו המשתתפים הרצאות מקצועיות מפי יובל רייז, עידן יורפסט ודן קנטי, פריסיילים בכירים בחטיבת התוכנה של HPE, ומפי חיליק לייבוביץ', מנהל לקוחות מתחום ה-IMG בחטיבה. ההרצאות עסקו בפתרון Operation Bridge Analytics, שמגיע כחלק מסוויטת Operation Bridge. מדובר בפתרון לניטור IT היברידי וקונסול מרכזי, המתמקד בהשפעת השירות. הוא יודע להשתלב ולאסוף נתונים מהכלים הקיימים בארגון, כדי להביא להפחתה אוטומטית של אירועים, זיהוי סיבת שורש התקלה ודגמי שירות, על ידי הגדלת היעילות.
הרצאה נוספת עסקה בקונטיינרים ובמיקרו שירותים. הוצג במהלכה פתרון ניטור לסביבת Docker, שמאפשר לעקוב אחר זמינות וביצועים של קונטיינרים בסביבה הארגונית, כולל היבטים של זמן ריצת השירות, תצוגות טופולוגיות וקשרים במודל השירות.כמו כן, הפתרון יודע לתת גרפים וביצועים, על ידי הצגת מטריקות תשתיתיות.
עוד הרצאה עסקה בפתרון לניהול ואופטימיזציה של המידע – מוצר של חטיבת התוכנה של HPE שמאפשר אופטימיזציה של המידע וסיוגו על ידי סריקת התוכן.
כמו כן, הוצגו מוצרים תשתיתיים שתומכים ברגולציית GDPR.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)