נטפליקס השיקה ממשק משתמש מלא בעברית ומחיר בשקלים

החברה מרחיבה את הפעילות שלה בישראל והודיעה על הרחבת התוכן שהיא מציעה בארץ וכי תצא בקרוב בשיתופי פעולה חדשים ● מחיר השירות הבסיסי עומד על 29.90 שקלים לחודש

חלק מהסדרות שנטפליקס מציעה. צילום: פלי הנמר

נטפליקס (Netflix) הודיעה היום (ד') על השקת ממשק משתמש מלא בעברית, הוספת תכנים מקומיים ותמחור בשקלים. חבילת הבסיס תעלה 29.90 שקלים לחודש.

השירות של נטפליקס מתאפשר בכלל המכשירים – סמארטפון, טאבלט, מחשב אישי וטלוויזיה. למעשה, 60% מהצופים עדיין עושים זאת באמצעות הטלוויזיה. כמו כן, לקוחות החברה יכולים להתחיל את הצפייה במכשיר אחד ובזמן מסוים, ולהמשיך אותה במכשיר אחר ובזמן אחר. לכן, אחד התחומים שעליהם נטפליקס שמה דגש הוא חוויית המשתמש, בכלל המכשירים, ובחברה אומרים כי הם משפרים אותה כל הזמן.

"יש לנו את הקטלוג הגדול ביותר של תוכן ב-4K", אומרים בחברה. "אנחנו משתפים פעולה עם חברות טכנולוגיה גדולות כגון LG, סמסונג (Samsung) ופנסוניק (Panasonic). הן רוצות למכור את הטלוויזיות שלהן ואנחנו רוצים למכור את השירותים שלנו".

מספר המשתמשים בשירותי נטפליקס עמד בסוף הרבעון האחרון על 104 מיליון כאשר בפעם הראשונה יש לה יותר לקוחות מחוץ לארצות הברית מאשר במדינת המוצא שלה. כמו כן, תקציב החברה להפקת תוכן עומד ב-2017 על שישה מיליארד דולר ותקציב הטכנולוגיה – על מיליארד דולר.

הפעילות בישראל

נטפליקס נכנסה לפעילות בישראל לפני כשנה וחצי. היא פועלת בארץ באופנים שונים: החברה מציעה את השירות שלה, אבל גם משתפת פעולה עם חברות אחרות שפועלות בתחום הטלוויזיה, דוגמת פרטנר. לקוחות פרטנר יכולים לצפות בתכני נטפליקס בלחיצה אחת ובהמשך השנה ישיקו שתי החברות את האפשרות לשלם לנטפליקס מתוך החשבון של הלקוחות בפרטנר TV. בנוסף, מוצע תוכן של נטפליקס בפלטפורמות טלוויזיוניות אחרות, דוגמת HOT ו-yes. היא אף צפויה להרחיב את שיתוף הפעולה עם חברת הכבלים בקרוב.

החברה מציעה בישראל רבים מהתכנים הבינלאומיים שלה, עם סדרות כגון בית הקלפים, פארגו וכתום זה השחור החדש, לצד תכנים מקומיים, עם סדרות כגון פאודה, בני ערובה וסרוגים. בספטמבר תעלה לאוויר עונה חדשה של החממה מאת גיורא חמיצר.

ממשק המשתמש החדש של נטפליקס- עם תמיכה מלאה בעברית. צילום: פלי הנמר

ממשק המשתמש החדש של נטפליקס- עם תמיכה מלאה בעברית. צילום: פלי הנמר

בנטפליקס מציינים שלא בכל מדינה הם מציעים את כלל התכנים, ואף מודים שהקטלוג שלהם בארץ לוקה בחסר. עם זאת, לדבריהם, מאז השקת השירות הם הכפילו את כמות התכנים המוצעים ללקוחות הישראליים פי ארבעה. בנוסף, אומרים בנטפליקס שהם מעוניינים שכל תוכן שהם מפיקים או מפיצים, בכל שנה, יגיע לכמה שיותר מנויים, כך שגם לכמה סדרות ישראליות שהם מציעים יש צפייה לא מעטה בעולם.

הסיבה שנטפליקס התחילה להתחיל לפעול בישראל היא, לדברי החברה, כי "זאת מדינה מאוד מוטת טכנולוגיה, ישראלים אוהבים לצרוך בידור ואנחנו רואים עניין רב בתכנים שלנו. מהחודש הבא נכלול את ישראל באינדקס ה-ISP שלנו".

עוד אומרים בנטפליקס כי הם לא נותנים עדיפות לתוכן שהם מפיקים וכי הם מקדמים תוכן רק אם הם חושבים שהמשתמש יהיה מעוניין לצפות בו.

"אנחנו מציעים דרך חדשה לצפייה", מציינים בחברה. "אם בעבר הלקוח היה צריך לצפות בשעה מסוימת, כיום הוא יכול להחליט במה לצפות, מתי ואיפה". אגב, אם תהיתם, רוב הלקוחות לא עושים בינג'ים ארוכים: מספר הפרקים לבינג' ממוצע הוא 2.5.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים