תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VMworld 2017, ימים ב'-ה', 11-14 בספטמבר, ברצלונה

VMworld 2017 בסימן המהפכה הדיגיטלית

27/07/2017 15:58
VMworld 2017

VMware, המובילה הגלובלית בתשתית ענן וניידות עסקית, מכריזה על מועדי כנס VMworld, ב-11-14 בספטמבר בברצלונה.

הכנס, המיועד השנה למובילי דעה הפועלים למען השינוי הדיגיטלי בארגונים, יסמיך את משתתפיו לבצע שינוי בארגונים שלהם על ידי אימוץ של אפשרויות בלתי מוגבלות ללמוד, להתקשר ולחדש בעולם ה-IT ובעולם העסקי.

ארבעת ימי הכנס יכללו הרצאות מפתח שיועברו על ידי דמויות מפתח בתעשיית המחשוב וכן מאות פאנלים ומפגשים המתרכזים במשתמש, הכשרות מעבדה והרצאות על נושאים חמים כמו ניהול משתמש קצה מאוחד, תשתית היפר-אחודה, ניהול שירותי ענן, וירטואליזציה של הרשת והאינטרנט של הדברים.

באירוע VMworld 2017, יוכלו המשתתפים לשמוע מפי מנהיגי דעה ומנהלים בכירים ב-VMware על הנושאים המובילים בתחום ומהם הנושאים שיובילו את העתיד, להיפגש פנים אל פנים עם מומחים וללמוד על נקודות מבט והזדמנויות חדשות.

הכנס מציע הזדמנויות תקשורת בין אישית עם מנהיגי ארגונים ומובילי IT – ומציע יכולת להכיר את כל ה-"מי ומי" של התעשייה הדיגיטלית, לגלות פיתוחי מוצרים חדשים, סיפורי לקוח וסיפורי הצלחה ולהשיג גישה ישירה להדגמות מעבדה של פתרונות החברה.

VMware מסייעת ללקוחותיה להאיץ את השינוי הדיגיטלי של ארגונם. VMware מאפשרת לארגונים לנקוט בגישה מוגדרת תוכנה לעסקים בעזרת ארכיטקטורת ה-Cross Cloud והפתרונות שהיא מציעה בתחומי הדטה סנטר, ניידות ואבטחה.

עם הכנסות של 7.09 מיליארד דולר ב-2016, המטה של החברה ממוקם בפאלו אלטו קליפורניה, ויש לה מעל 50 אלף לקוחות ו-75 אלף שותפים ברחבי העולם.

אירועים קרובים