אפל פתחה חשבון אינסטגרם שמציג תמונות שצולמו ב-iPhone
ענקית הטכנולוגיה קופצת לרשת החברתית המצולמת והפופולארית, ומתכוונת לעשות בשירותיה שימוש בכדי להפיץ עוד יותר את היכולות הגלומות במצלמה של מכשיר הדגל שלה
Shot On iPhone הוא הנושא של כל הפרסומים בחשבון הרשמי והחדש של אפל (Apple), שנפתח אתמול (ב') באינסטגרם (Instagram) ושמטרתו לקדם את השימוש והצילום ב-iPhone.
את החשבון החדש, apple@, השיקה החברה עם העלאתם של מספר פרסומים לפלטפורמה – שנמצאת בבעלות פייסבוק (Facebook) מ-2012. המאחד ביניהם הוא שכולם מכילים תמונות שמקורן במצלמת ה-iPhone ושהן עבודותיהם של צלמי iPhone. בינתיים פורסמו תשע תמונות והחשבון הצליח לצבור 316 אלף עוקבים.
לא מדובר בחשבון עסקי טיפוסי, או כזה של חברה שרוצה להציג את המוצרים או השירותים שלה, אלא בחשבון שמתכתב יותר עם ייעודה המקורי של אינסטה כרשת חברתית לשיתוף תמונות אמנותיות. למעשה, החשבון של אפל הוא חלק ממסע פרסום למכשיר הדגל שלה, שגם הוא מכונה Shot on iPhone. ענקית הטכנולוגיה מתארת את החשבון כ-"מבט דרך העדשה של משתמשי iPhone ברחבי העולם".
מדי שנה מצלמים בעלי מכשירי iPhone יותר מטריליון תמונות ומכיוון שיש סיכויים רבים שמשתמשים רבים בכל פינה בעולם עושים שימוש ב-iPhone שלהם ממש ברגע זה בכדי לצלם תמונות או סרטוני וידיאו ייחודיים, כדאי לחברה למנף את הדברים ולהציג את היצירתיות והגיוון של משתמשי הסמארטפון מתוצרתה והמצלמה האיכותית שלו.
החברה מאתרת צילומים ומבקשת לשתפם
בהתבסס על הפרסומים הראשונים בדף, החברה עובדת עם אוצרים שמאתרים תצלומים שנעשו באמצעות iPhone, שמבררים עם היוצר האם אפל יכולה לשתף את החומרים ולפרסם אותם מחדש בחשבון שלה. אפל אינה מצלמת את התמונות בעצמה. בנוסף, החברה מעודדת משתמשי אינסטגרם אחרים להשתתף בקמפיין ולתייג עבודות שלהם בהאשטאג ShotoniPhone#.
לפי הפרסומים שהעלתה החברה עד כה מדובר ככל הנראה על מתוכנת קבועה, שעל פיה יתנהל הדף כשאפל מפרסמת בכל פעם למעשה מצגת וידיאו של עבודותיו של צלם יחיד. את הקליפ מלווה קולם של האמן או האמנית המסוימים, והם שופכים בו אור על הנושא העיקרי של הצילומים שלהם.
זו לא הפעם הראשונה שאפל משיקה חשבון אינסטגרם. בעבר היא העלתה חשבונות מאומתים שונים, בהם ל-Apple Music ,iBooks ,Beats 1 ,iTunes ,Carpool Karaoke ול-Planet of the Apps. עם זאת, זהו החשבון הראשון של אפל שמתייחס ספציפית לצילום.
עושה רושם שהחברה מכירה ביכולותיה ובכוחה הרב של אינסטגרם להוסיף חשיפה לקמפיין שלה ולאפשרויות הצילום הגלומות במכשיריה. עכשיו רק נשאלת השאלה האם היא תצליח באמת לגרום למשתמשים לתייג ולהפיץ את הקמפיין שהיא מובילה לעוד ועוד אנשים גם דרך האינסטה.
תגובות
(0)