Infinidat ו-She Codes לקידום נשים בהיי-טק

ליהי בכור, מנהלת סניף She Codes בהרצליה פיתוח, מרצה בפני הנוכחות

Infinidat אירחה באחרונה אחת מסדרת פעילויות של She Codes לקידום נשים בתחום ההיי-טק בישראל.

She Codes הוא ארגון ישראלי, שהוקם לפני כשלוש שנים במטרה להגדיל ל-50% את נוכחותן של מפתחות תוכנה בעולם ההיי-טק. בארגון חברות כ-20 אלף נשים המעוניינות ללמוד פיתוח תוכנה.

למפגשים ב-Infinidat, הנערכים מדי שבוע, מוזמנות נשים צעירות, אחרי צבא, שעומדות בפני ההחלטה איזה תואר ללמוד ומתעניינות במדעי המחשב; נשים בשלבים מגוונים בקריירה, שמעוניינות להעמיק את הידע וללמוד; וכן נשים שמעוניינות לעשות שינוי בקריירה ובוחנות את התחומים הטכניים למיניהם.

ליהי בכור, מנהלת סניף She Codes בהרצליה פיתוח, מרצה בפני הנוכחות

ליהי בכור, מנהלת סניף She Codes בהרצליה פיתוח, מרצה בפני הנוכחות

במפגש האחרון, שכלל כ-50 משתתפות, הרצתה ענת שקוליאר על Basic Python testing and debugging. שקוליאר היא מפתחת תוכנה ב-Consumer Physics, וכן חברת צוות ואחראית מסלול Python בסניף She Codes. היא ערכה למשתתפות היכרות בסיסית עם assertions, unit tests, TDD – Test Driven Development ואיך לעשות debugging ב-pycharm.

רות פולצ'ק, מנכ"לית ומייסדת הארגון, אמרה כי "אחת הבעיות הקריטיות ביותר בתעשיית ההיי-טק היא העדר כוח אדם מקצועי בתחומי התכנות והפיתוח. פעילות She Codes מעודדת שילוב רחב של נשים בתחום ההיי-טק ומציעה פתרון מובהק לבעיה זו דרך סדרות לימוד במסלולים שונים, הכוונה מקצועית ותמיכה קהילתית. אנחנו שמחות על התמיכה של Infinidat בשילוב נשים בתחומי הטכנולוגיה ועל נכונותה לארח אותנו".

אירוע She Codes ב-Infinidat

אירוע She Codes ב-Infinidat

אביטל מילר ממשאבי אנוש ב-Infinidat ציינה ש-"אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה, מברכים עליו ושמחים שנפלה בחלקנו הזכות לתרום לפרויקט חשוב זה. זכינו לשותפות עם עמותה שמעניקה השראה לנשים סביב העולם, וגם לנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים