סמסונג מאשרת כי היא מתכננת רמקול חכם

ניתן לומר כי מדובר במהלך צפוי למדי, לאור הצלחתה של אמזון עם ה-Echo והעוזרת הקולית Alexa, עד כדי כך שגם אפל הכריזה על ה-HomePad שלה, שמתוכנן לחולל מהפכה בתחום ההאזנה למוסיקה בבית

סמסונג. צילום אילוסטרציה: BigStock

אירוע השקת Galaxy Note 8 בניו יורק לפני ימים מספר היה הזדמנות נאותה עבור דונג'ין קו, נשיא עסקי המובייל בסמסונג (Samsung), כדי לומר בראיון ל-CNBC שהחברה אכן מתעתדת להשיק רמקול חכם. "אולי בקרוב נכריז על כך. אנו כבר עובדים על זה", אמר קו.

אחרי ככלות הכל, זה צפוי למדי, לאור הצלחתה של אמזון (Amazon) עם מכשיר Echo והעוזרת הקולית Alexa, עד כדי כך שגם אפל (Apple) הכריזה על ה-HomePad שלה, שמתוכנן לחולל מהפכה בתחום ההאזנה למוסיקה בבית.

כדאי גם לא לשכוח, שלסמסונג יש עוזרת קולית משלה, כמו אמזון, אפל, מיקרוסופט (Microsoft) וגוגל (Google), ושחכם היה לנצל אותה. Siri של אפל, למשל, כבר הגיעה כמעט לכל המכשירים שהחברה מייצרת, החל ב-iPhone, עבור ב-iPad וב-MacBook, ועד שירות Apple TV, ו-Apple Watch.

אחת מתכונות העוזרת הקולית של סמסונג, Bixby, שהוצגה בשבוע שעבר בהשקה, היא יכולתה לתקשר עם מכשירי בית חכם.

עוד ציין קו באירוע, כי הוא שואף להפוך את העוזרת הקולית לזמינה במכשירים רבים. היות שכבר היום מכשירים רבים של סמסונג, כמו מקררים וטלוויזיות – כבר מחוברים, היא עומדת במצב טוב יותר כמעט מכל חברה אחרת ליישם זאת.

החברה לא אמרה דבר על תאריך או מחיר, אך כניסתה לתחום הרמקולים החכמים נראית כעת ודאית ובלתי נמנעת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים