11 סטארט-אפים ישראליים יציגו ברודשואו בפרנקפורט

בין החברות שישתתפו באירוע: Configo ,PayBox ו-ThetaRay ● אנשיהן יציגו מול קהל משקיעים, מקבלי החלטות בתאגידים גדולים, ופעילים בקרנות הון-סיכון ובבנקי השקעות

11 חברות סטארט-אפ ישראליות בתחומי הפינטק והסייבר יציגו במסגרת אירוע רודשואו שייערך בפרנקפורט מול קהל משקיעים, מקבלי החלטות בתאגידים גדולים, ופעילים בקרנות הון-סיכון ובבנקי השקעות.

האירוע הוא פרי שיתוף פעולה בין מכון היצוא הישראלי, הנספחות הכלכלית של שגרירות ישראל בגרמניה ואקסלרטור פרנקפורט, שפועל בעיר. הוא יתקיים ב-26-27 בספטמבר במתחם אקסלרטור פרנקפורט, שנמצא בלב המרכז הפיננסי של העיר.

אילו חברות ישראליות ישתתפו באירוע?

החברות הישראליות שישתתפו באירוע בגרמניה הן: Cappitech, המספקת פתרון מותאם למסחר ודיווח לצד הקונה, למוכר ולספקי שירותים.

Configo, שמסייעת למוסדות פיננסיים להגדיל את המכירות באמצעות מכשיר הסלולר שלהם.

Fly Money, שמאפשרת לתיירים לבצע החלפת מטבע, לדבריה בשער הטוב ביותר עבורם.

Glassbox, שמציעה קבלת מידע באינטרנט או באפליקציה, באמצעותו ניתן להבין לא רק מה עושים הלקוחות ברשת אלא גם מדוע הם עושים זאת.

Know First, שפיתחה מוצר שמספק תחזית השקעות על בסיס יומי, מבוסס אלגוריתם המשלב טכניקות מציאות רבודה ולימודי מכונה.

אפליקציית התשלומים Paybox, שמאפשרת העברת תשלומים בין משתמשים באמצעות המובייל.

PayKey, שמציעה לבנקים אפשרות לספק למשתמשים תשלומים מבוססי P2P, באמצעות מערכות דוגמת פייסבוק (Facebook), ווטסאפ (WhatsApp) וטוויטר (Twitter).

Rewire, שהפתרון שלה מאפשר למשתמשים שפועלים גלובלית לנהל את הפעילות הפיננסית שלהם בשתי מדינות או יותר באמצעות מקום אחד בו יוכלו לקבל, לשמור או להוציא כסף במטבעות שונים ובארגונים פיננסיים שונים.

SecuredTouch – פתרון מובייל לביצוע העברות מייל באמצעות ביומטריה התנהגותית.

Sixgill – שירות למניעת מתקפות סייבר באמצעות מודיעין וניתוח אוטומטי של הדארקנט, למניעת דליפות מידע והתקפות בטרם התרחשותן.

ו-ThetaRay, שמציעה פתרון לניתוח Big Data להגנת סייבר ולמניעת הונאות והלבנת כספים.

רם שהם ומריה פנאנן, מייסדי אקסלרטור פרנקפורט. צילום: יח"צ

רם שהם ומריה פנאנן, מייסדי אקסלרטור פרנקפורט. צילום: יח"צ

השקת סבב נוסף של תוכנית הגעה לשוק

האירוע ישלב את השקת הסבב השלישי של תוכנית ההגעה לשוק של אקסלרטור פרנקפורט, שמציעה לחברות סטארט-אפ בשלבים מתקדמים (החל מחברות לאחר שלב ה-Seed ולקראת סבב גיוס ראשון) מסגרת המאפשרת להם, על פי המאיץ, כניסה מהירה וטובה יותר לשוק הגרמני ולאירופה בכלל. בשני המחזורים הקודמים, קרוב למחצית מהחברות הסטארט-אפ היו ישראליות.

אקסלרטור פרנקפורט נמצא בבעלות פרטית ופועל בקשרים הדוקים עם מקבלי החלטות ובכירים בתעשייה הפיננסית ועם התאגידים בגרמניה.

"בישראל מכירים את העובדה שפרנקפורט מהווה כיום את המנוע הפיננסי העיקרי של אירופה. הגישה שלנו מאפשרת לחברות סטארט-אפ מכל העולם, ובמיוחד מישראל, גישה נוחה וממוקדת יותר למקבלי ההחלטות בתאגידים הגדולים", אמרה מריה פנאנן, ממייסדי ושותפה באקסלרטור פרנקפורט. "אנחנו משלבים בתוכנית שלנו חברות שאנחנו מעריכים שיש להן פוטנציאל עסקי בשוק הגרמני. אי הצלחה שלהן תפגע בהכנסות שלנו ולכן אנחנו נמצאים באותה הסירה עם היזמים ועושים את המיטב כדי למצות את הפוטנציאל שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים