שתי הכרזות חדשות של VMware בכנס העולמי בלאס וגאס

החברה הכריזה על AppDefense – פתרון המאבטח יישומים בענן – ועל זמינות הענן שלה בשירות AWS, מה שמספק פתרון היברידי

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware. צילום: ניב קנטור

VMware הכריזה, במסגרת כנס VMworld 2017, שהתקיים באחרונה בלאס וגאס, על פתרון לאבטחת יישומים על גבי סביבות ענן ועל זמינותו של הענן שלה ב-AWS.

AppDefense הוא פתרון אבטחה שעל פי החברה נועד למנף את התשתית הווירטואלית, לנטר יישומים ולהגיב בתקיפות ובאופן אוטומטי. באמצעות שילוב עם פתרונות של צד שלישי, יספק AppDefence נראות מלאה של הרשת.

"התדירות ההולכת וגוברת והעלות של אירועי האבטחה מצביעים על כשל בסיסי במודלים של אבטחה, המתמקדים ברדיפה אחר איומים. הפתרון החדש יאפשר מודל אבטחה המבוסס על פעילות היישומים ולא על פעילות התוקפים", מסר טום קורן, סמנכ"ל בכיר לאבטחת מוצרים ב-VMware. לדבריו, מדובר במודל חדש ש-"ישפיע על עולם המחשוב באותו האופן שבו NSX ומיקרו-סגמנטציה השפיעו על הרשת".

מתרחב שיתוף הפעולה בין VMware ל-AWS

כמו כן, הכריזו VMware ו-AWS במהלך הכנס על פתרון ענן היברידי משולב, באמצעות זמינותו של VMware Cloud בשירות הענן מבית אמזון (Amazon). מדובר בעוד אחד במסגרת שיתופי הפעולה בין החברות, שהוכרז בראשונה באוקטובר אשתקד. הוא מאחד בין הדטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC) לענן של AWS ומאפשר ללקוחות להריץ יישומים בעקביות בסביבות ציבוריות, פרטיות והיברידיות, מבוססות vSphere.

הפתרון נמכר ונתמך על ידי VMware כשירות ענן אלסטי, שלדברי החברה ניתן להרחבה על פי דרישה, מסיר מחסומים להגירה לענן ולניידות לענן, מעלה את יעילות ה-IT ופותח הזדמנויות חדשות ללקוחות למנף סביבות ענן היברידיות.

אלי שקד, מנהל פעילות VMware ישראל, אמר כי "לקוחות ממגזרים שונים מאיצים את האימוץ של הענן של אמזון ושל התשתית של VMware, ורבים מהם מעוניינים ביכולת לשלב את סביבות הדטה סנטר הארגוניות שלהם עם סביבות AWS. זאת, תוך שימוש בכלים קיימים ובמערכת הכישורים שלהם במסגרת סביבה תפעולית אחת המבוססת על התוכנה המוכרת של VMware. הפתרוטן החדש עונה על דרישה זו ומאפשר לתפעל סביבת IT היברידית. מעתה הם יוכלו להשתמש בכלים המוכרים של VMware כדי לנהל את היישומים שלהם, בלי לרכוש חומרה חדשה, לשכתב יישומים או לשנות את המודל התפעולי שלהם".

"VMware ו-AWS מסמיכות מחלקות IT וצוותי תפעול בארגונים ומעניקות להן יכולות תאגידיות ואת עומק יכולות הענן, מה שמספק להן פלטפורמה לכל יישום", אמר פט גלסינגר, מנכ"ל VMware. "הפתרון החדש מעניק ללקוחות ענן היברידי משולב עם אותה הארכיטקטורה, היכולות והניסיון התפעולי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים