"הטכנולוגיה תביא לחברות האופנה בידול ויתרון תחרותי"

"נאמנות הלקוחות למותגים נמצאת בירידה, המחיר הוא לא הפקטור היחידי בתחרות, אלא יש שילוב של חוויית לקוח לצד מחיר", כך אמרה יעל קוכמן, מנכ''לית Fash&Tech

יעל קוכמן, מנכ''לית Fash&Tech. צילום: ניב קנטור

"על מנת שחברות האופנה ישרדו בתחרות הקשה הקיימת בשוק, עליהן להזריק חדשנות, עליהן להכניס טכנולוגיה לתהליכים הייצור והעסקים שלהן", כך אמרה יעל קוכמן, מנכ"לית Fash&Tech.

קוכמן דיברה בפתח כנס FashTech Stage. הכנס, בייזום ובהפקת אנשים ומחשבים, הוא הראשון מסוגו בישראל המשלב בין טכנולוגיה ואופנה, והוא נערך היום (ג'), במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב, בהשתתפות כ-800 איש. את הכנס הנחתה שי-לי שינדלר, מעצבת אופנה ומנחת טלוויזיה.

"נאמנות הלקוחות למותגים נמצאת בירידה. המחיר הוא לא הפקטור היחידי בתחרות, אלא יש שילוב של חוויית לקוח לצד מחיר", ציינה קוכמן.

חובה להשתתף במשחק הזה

על פי קוכמן, "תעשיית הטכנולוגיות לעולם האופנה החלה לצבור תאוצה והיא מתחילה לקבל גושפנקא. כבר לא מדובר רק על חדשנות בתהליכי הייצור, אלא על חדשנות בכמה מימדים, למשל בעולם כדוגמת דיגיטל, ובשיפור של חוויית הלקוח".

לדבריה, "הטכנולוגיות שייכנסו לעולם האופנה יהיו אלו אשר יטפלו בהיבטים של חוויית לקוח, טכנולוגיות המסייעות לקשר בין העולם של המסחר הפיזי למסחר המקוון, טכנולוגיות המאפשרות ללקוח לעבור מסע המחובר למותג בכל מיני ערוצים, כאשר כל רכיבי המסע מקושרים ביניהם – החנות, הלקוח, העולם המקוון והחיבור והשילוב ביניהם".

"לפני שישה חודשים", אמרה, "השקנו מרכז אופנה וטכנולוגיה, ומשימתנו היא להכניס מימדים של חדשנות לאופנה, חדשנות מבוססת טכנולוגיה – ולעבוד עם חברות אופנה על מנת לספק יכולות לבידול וליתרון תחרותי".

היא ציינה כי החברה בראשותה מובילה חדשנות בעולמות האופנה והקמעונאות, ומחברת בין טכנולוגיות חדשניות, מותגים ומשקיעים. "אנו עובדים מול 160 חברות סטארט-אפ, חברות אופנה, מסחר מקוון וקמעונאות", אמרה קוכמן, "כאשר המטרה היא לקשר בין טכנולוגיות ישראלית וחברות אופנה וקמעונאות".

היא סיכמה באומרה כי "בכנס אנו ממחישים לחברות האופנה מה קורה בעולם בתחום. חברות סטארט-אפ ישראליות לאופנה מתקשות בשלב הגיוסים הראשוני, כי בארץ אין עדיין מספיק משקיעים המבינים בתחום. בכנס אנו מראים לחברות אופנה ישראליות כיצד עושים חדשנות בעולם, כי עליהן להבין שהן נדרשות להשתתף במשחק הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים