בשקט בשקט: אפל העלתה מחירים של שני מכשירי iPad

החברה העלתה את המחירים של שתי גרסאות של ה-iPad Pro - ככל הנראה בגלל הדרישה ההולכת וגוברת למכשירים עם זיכרון גדול יותר, והעלייה במחירי זיכרונות ה-NAND

מציאות רבודה - בדור הבא של ה-iPad Pro, ככל הנראה. צילום: לז'ק קובוסינסקי, BigStock

בשבוע שעבר, כשכל העולם הטכנולוגי, הצרכני לפחות, היה מרותק לאולם על שם סטיב ג'ובס, כדי לראות את הצגת מכשירי ה-iPhone החדשים, אפל (Apple) העלתה את המחירים של שניים מהטאבלטים שלה. היא עשתה זאת כמעט מבלי שישימו לב, ובלי להודיע על כך באופן רשמי.

הטאבלטים שמחיריהם הועלו הם הגרסאות של ה-iPad Pro בעלות המסכים בגדלים של 10.5 ו-12.9 אינץ', עם זיכרון אחסון של 256 ו-512 ג'יגה-בייט. לעומת זאת, המחיר של גרסת ה-64 ג'יגה-בייט נשאר על כנו.

כך, לדוגמה, המחירים הבסיסיים של ה-iPad Pro בגרסת ה-12.9 אינץ' היו 899 ו-1,099 דולר – ועודכנו ל-949 ול-1,149 דולר, בהתאם לגודל זיכרון האחסון. ההעלאה של 50 הדולרים היא גם במקרה של מכשירים שמציעים גישה לרשת סלולרית במקביל לרשת אלחוטית.

אפל לא סיפקה הסבר להעלאת המחירים הזו, אך ההערכה היא שהדבר נובע משתי סיבות: הדרישה ההולכת וגוברת למכשירים עם זיכרון גדול יותר – היבט שמשפיע על מלאי הזיכרונות של החברה, והעלייה במחירי זיכרונות ה-NAND בחודשים האחרונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים