פורסמו המחירים של אופיס 2010

לקוחות שיוותרו על האריזות ויורידו את התוכנה מהאינטרנט יקבלו ממיקרוסופט הנחות גדולות ● החבילה תושק בהמשך השנה במהדורות המיועדות לצרכנים פרטיים ולארגונים, במחירים של בין 119 ל-499 דולרים ● מהדורה מיוחדת לסטודנטים ופרופסורים תעלה 99 דולרים ● כל המהדורות מקנות גישה ליישומי אופיס-ווב - גרסאות אינטרנט בסיסיות של היישומים המקומיים, שמיקרוסופט מתכוונת להציע בחינם באמצעות חלונות לייב

מיקרוסופט (Microsoft) פרסמה אתמול (ג') מחירון מפורט של חבילת אופיס 2010 (Office 2010) שתופיע בקרוב. המחירים אינם זולים – אך לקוחות שיוותרו על האריזות ויורידו את התוכנה מהאינטרנט יוכלו ליהנות מחיסכון משמעותי.

החבילה, שכוללת את היישומים הפופולאריים וורד (Word), אקסל (Excel) ופאואר-פוינט (PowerPoint), תושק בהמשך השנה במהדורות המיועדות לצרכנים פרטיים ולארגונים. המהדורה הבסיסית, Office Home and Student, תעלה 149 דולרים באריזה או 119 דולרים בהורדה מהאינטרנט (ההפעלה תיעשה בקוד מיוחד. כל המחירים נכונים לארצות הברית).

מהדורת Office Home and Business, שמיועדת לעסקים קטנים ולעובדים מהבית, תעלה 299 דולרים באריזה או 279 דולרים תמורת קוד. מחיריה של מהדורת Office 2010 Professional, שכוללת כלים מיוחדים לסביבה ארגונית, יהיו 499 דולרים באריזה או 349 דולרים בהורדה. לסטודנטים ופרופסורים מוצעת בחנויות ספרים באוניברסיטה ובערוצי שיווק נבחרים נוספים מהדורת Office Professional Academic תמורת 99 דולרים.

כל המהדורות של אופיס 2010 מקנות גישה ליישומי אופיס-ווב (Office Web), שהם, למעשה, גרסאות אינטרנט בסיסיות של היישומים המקומיים. בכוונת מיקרוסופט להציע את יישומי אופיס-ווב בחינם לציבור הרחב באמצעות פורטל חלונות לייב (Windows Live), אך יישומים אלה אינם מצוידים בכלים המתקדמים שקיימים בגרסאות המוצעות בתשלום.

עוד מתכוונים במיקרוסופט לאפשר ללקוחות הארגוניים לארח את יישומי אופיס-ווב בשרתי הארגון על מנת להקנות להם שליטה מלאה על המוצר. תוכנית זו אמורה להעניק למיקרוסופט יתרון נוסף אל מול תוכנות חופשיות, או זולות, שמציעות באינטרנט גוגל (Google) ויבמ (IBM), שמציעה את תוכנת ה-Lotus Symphony.

בחודש שעבר אישרה מיקרוסופט שחבילת אופיס 2010 תושק באמצע השנה, אך לא מסרה עדיין תאריך מדויק. בין השיפורים בחבילה החדשה: כלים מתקדמים לעיבוד תמונה ועריכת וידאו שיסייעו לשלב במסמכי אופיס תמונות וסרטונים; ויכולות מתקדמות לעבודה משותפת באינטרנט, כולל גישה למסמכים על ידי משתמשים רבים ועריכה במקביל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים