בקרוב בקריית שמונה: ניסוי להעברת אינטרנט במהירות של 100 מס"ש

במסגרת הניסוי, יוכלו לגלוש במהירות זו בין 100 ל-150 בתי אב בקריית שמונה ● הניסוי ייעשה על תשתית חברת החשמל, ונציגים של משרד התקשורת, כמו גם ראש עיריית קריית שמונה, נפגשו אתמול (ד') עם מנכ"ל החברה, במטרה להתחיל בניסוי ● מהמשרד נמסר, כי הפגישה היא חלק ממדיניותו של השר, משה כחלון, להרחבת התחרות בתחום התשתיות

מספר המשתמשים והחיבור לאינטר נט יעלו בשנים הקרובות בצורה דרמטית. אילוסטרציה: BigStock

100-150 בתי אב בקריית שמונה יוכלו לגלוש בקרוב באינטרנט בקצב של 100 מס"ש (מגה-סימטרי לשנייה) ויותר מכך. הם אף יוכלו להעלות לרשת קבצים באותה מהירות. המהירות החדשה תוצע לתושבים במסגרת ניסוי שייערך בשיתוף משרד התקשורת, חברת החשמל ועיריית קריית שמונה.

נציגים של משרד התקשורת נפגשו אתמול (ד') עם מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, וראש עיריית קריית שמונה, ניסים מלכה, במטרה להתחיל בניסוי, שיאפשר חיבור סיבים אופטיים אל בתי הלקוח (FTTH), וכדי ללמוד מקרוב את הצרכים הייחודיים לעיר קריית שמונה.

ממשרד התקשורת נמסר, כי הפגישה היא חלק מסדרת פגישות שנערכו לאחרונה, וכי היא חלק ממדיניותו של השר, משה כחלון, להרחבת התחרות בתחום התשתיות. כמו כן, מבקש המשרד לבדוק מול הנהלת חברת החשמל את ישימות הרחבת האפשרות לשימוש בתשתיות החברה, כתשתית לאספקת שירותי תקשורת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים