הרבעון של CA: עלייה בהכנסות, ירידה ברווח הנקי
החברה סיימה את הרבעון השני של השנה הכספית עם עלייה של 2% בהכנסות וירידה של 3% ברווח הנקי ● הקיטון ברווח - בעקבות הוצאות גבוהות יחסית
CA פרסמה אמש (ד') את התוצאות העסקיות שלה לרבעון השני ולמחצית הראשונה של השנה הכספית 2018, ומהן עולה כי היא רשמה בשתי תקופות אלה גידול בהכנסות ולעומת זאת ירידה ברווח הנקי. אחת הסיבות המרכזיות לירידה ברווח היא הוצאות כלליות גבוהות יחסית.
מהנתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה הכספית עלו ההוצאות הכלליות של החברה ב-7.76% ל-1.51 מיליארד דולר, בעוד שההכנסות עלו בשיעור נמוך יותר – 2.21% – ל-2.02 מיליארד. כתוצאה מכך, הרווח התפעולי החצי שנתי ירד ב-10.94% ל-545 מיליון דולר וזה הנקי – ב-11.7% ל-362 מיליון.
במהלך הרבעון המדווח הציגה CA מגמות דומות: הוצאות עלו ב-7.74% ל-752 מיליון דולר ואילו ההכנסות גדלו רק ב-1.57% – ל-1.03 מיליארד. הרווח הנקי רשם בתקופה זו קיטון של 3.21% ל-184 מיליון דולר והרווח למנייה – של 12% ל-44 סנט.
עוד עולה מהדו"חות כי ההוצאות הגולמיות הרבעוניות רשמו עלייה של 8.08% ל-214 מיליון דולר, הרווח הגולמי נותר ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל בשנה הכספית 2017 ועמד על 820 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-79.3%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-7.6% ל-535 מיליון דולר והרווח קטן ב-11.88% ל-282 מיליון.
מייק ג'ורג'י, מנכ"ל CA, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הביקושים שלנו עולים, כי מוצרינו מתקבלים בחיוב בשווקים שבהם אנחנו פועלים. עם זאת, אני מודע לכך שיש תחומים שבהם עלינו להשתפר, ואנחנו פועלים לשיפורם".
תגובות
(0)