גוגל תאפשר לאחסן את כל סוגי הקבצים ב-Google Docs; מבהירה: זה לא GDrive

בתוך כמה שבועות תקצה החברה 250 מגה-בייט של אחסון לכל משתמש, שיוכל להעלות לחשבונו קבצים בכל פורמט ● ויג'איי בנגארו, מנהל המוצר בגוגל: "במקום לשלוח חמישה קבצים מצורפים במייל, פותחים תיקייה ובה מאוחסנים כל הקבצים הדרושים"

ענקית האינטרנט גוגל (Google) תאפשר בתוך כמה שבועות למשתמשי Google Docs לאחסן כל סוג של קובץ בשרתיה – עד 250 מגה-בייט. עם זאת, מבהירים בחברה, כי לא מדובר ב-GDrive – שירות אחסון מיתולוגי שגוגל מתכננת כביכול את השקתו כבר יותר משלוש שנים.

ויג'איי בנגארו, מנהל מוצר בגוגל, תיאר את ההכרזה כהרחבה לשירות Google Docs. "במקום לשלוח חמישה קבצים מצורפים במייל, פותחים תיקייה ובה מאוחסנים כל הקבצים הדרושים. זה מחליף את כל אותם האי-מיילים שמשתמשים שולחים לעצמם כדי לאחסן קבצים ברשת ולגשת אליהם מכל מקום".

השמועות על קיומו של GDrive החלו כבר ב-2006. שנתיים וחצי לאחר מכן, זיהה אנדרו יוסרי – מנהל תחום ה-SEO בחברת Search Discovery, אזכור ל-GDrive בקוד ג'אווה-סקריפט (JavaScript) שהופיע ב-Google Pack – חבילות התוכנות החינמית שמציעה גוגל. באותו האזכור, שמאז נמחק על ידי ענקית החיפוש, תואר GDrive כ-"שירות אחסון אמין עבור כל הקבצים שלכם – לרבות תמונות, מוזיקה ומסמכים. (…) GDrive מאפשר לכם לגשת לקבצים שלכם מכל מקום, בכל שעה ומכל מכשיר – בין אם מדובר במחשב האישי שלכם, דפדפן האינטרנט או הטלפון הסלולרי".

אז נכון, האפשרות לאחסן ולנהל 250 מגה-בייט של מידע היא אמנם לא התגלמותו של שירות הענן האולטימטיבי – אך בהחלט מהווה תוספת נאה לשירות Google Docs הקיים, שתאפשר גישה יומיומית נוחה יותר לקבצים ודרך קלה לשתף אותם עם אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים