סימנטק רכשה את Gideon Technologies

בעקבות הרכישה מקווים בסימנטק להרחיב את היצע הפתרונות שלהם בתחום ניהול הסיכונים במגזר הציבורי ● התנאים הכספיים של העסקה, שצפויה להיסגר בסוף מרץ, לא פורסמו

סימנטק (Symantec) הודיעה היום (ד'), כי היא רוכשת את חברת Gideon Technologies, מתוך שאיפה להרחיב את היצע הפתרונות בתחום של ניהול הסיכונים במגזר הציבורי. סגירת העסקה לרכישת Gideon צפויה בסוף מרץ. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

הפתרונות של חברת Gideon מבוססים על טכנולוגיית SCAP (ר"ת Security Content Automation Protocol), אשר מסייעת להעביר נתונים בין מוצרי אבטחה שונים. טכנולוגיה זו משמשת במגזר הציבורי לצורך בדיקות אוטומטיות של פרצות וטלאים, עמידה בתקנות והפעלה של אמצעי אבטחה. בממשל הפדראלי דורשים מספקיות של מוצרי אבטחה ליישם את טכנולוגייית SCAP ואף הקימו מאגר מידע מרכזי – National Vulnerability Database – שבו נעשה שימוש במסגרת הטכנולוגיה.

סימנטק מסרה, כי הביקוש לטכנולוגיות אבטחה שמבוססות על תקנים גובר בעקבות המאמצים שמשקיעים בממשל הפדראלי לשפר את האבטחה המקוונת של התשתיות הציבוריות והפרטיות. "הרכישה ממחישה את המחויבות של סימנטק לטכנולוגיית SCAP ולתקנים מתפתחים, ואנו מתכוונים להוביל בפיתוח של תקנים אלה", אמר גיגי שום, סגן נשיא בחברת סימנטק ומנהל החטיבה למגזר הציבורי.

פיתרון SecureFusion של Gideon ישלים את הטכנולוגיה של סימנטק לעמידה בתקנות וישתלב בפלטפורמת הניהול של החברה, אשר כונתה בעבר פלטפורמת Altiris. כך תוכל סימנטק להציע יכולות נרחבות יותר למודעות אוטומטית למצבים, עמידה רציפה בתקנות וניהול של אמצעי תיקון.

סימנטק רכשה את Altiris באפריל 2007 תמורת 830 מיליון דולרים. Altiris פעלה כספקית של תוכנות לניהול מחשבים, שרתים, מחשבי כף יד ושאר נקודות קצה שמשתמשיהן מבקשים להתחבר לרשת הארגונית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים