רבעון טוב ל-Salesforce: הרווח התפעולי זינק פי 38
החברה הציגה ברבעון השלישי צמיחה של 25% בהכנסות ומעבר לרווח נקי ● הרווח התפעולי עמד על 116 מיליון דולר
Salesforce סיימה את הרבעון השלישי עם תוצאות טובות: הכנסות החברה זינקו, היא עברה במהלכו מהפסד לרווח נקי והגדילה את הרווח התפעולי פי 38 – כך עולה מהתוצאות שהיא פרסמה. עם זאת, גידול בחבות המס פגע ברווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה.
על פי נתוני הרבעון, ההוצאות הכלליות של החברה רשמו עלייה של 19.71% ל-2.56 מיליארד דולר, בעוד שההכנסות צמחו ב-24.95% ל-2.68 מיליארד. מתוכן, ההכנסות ממכירת מנויים ותמיכה רשמו עלייה של 25.31% ל-2.49 מיליארד דולר ומכירות השירותים גדלו ב-20.47% ועמדו על 193.71 מיליון. בסעיף הרווחיות – Salesforce עברה ברבעון לרווח של 51.39 מיליון דולר לעומת הפסד של 37.31 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הרווח למנייה הסתכם בשבעה סנט בהשוואה להפסד של חמישה סנט.
עוד עולה מהתוצאות כי ההוצאות הגולמיות של החברה האמירו ברבעון ב-22.03% ל-714.51 מיליון דולר, הרווח הגולמי גדל ב-26.04% ל-1.97 מיליארד והרווח הגולמי השולי הגיע ל-73.34%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות רשמו עלייה של 18.84% ל-1.85 מיליארד דולר והרווח התפעולי גדל, כאמור, פי 38 ל-115.99 מיליון.
לצד הנתונים הרבעוניים פרסמה החברה את התוצאות לתשעת החודשים הראשונים של השנה. ההוצאות הכלליות שלה צמחו בתקופה זו ב-24.3% ל-7.47 מיליארד דולר, ההכנסות האמירו ב-25.11% ל-7.63 מיליארד והרווח התפעולי זינק ב-80.31% ל-157.9 מיליון. לעומת זאת, הרווח הנקי צנח ב-74.07% ל-59.92 מיליון, בעיקר עקב גידול של 236.19 מיליון דולר בחבות המס. בעוד שבתשעת החודשים הראשונים של 2016 קיבלה החברה החזר מס של 231.07 מיליון דולר, בתקופה המדווחת הייתה לה חבות מס בסך של 59.9 מיליון.
מארק בניוף, מנכ"ל ויו"ר Salesforce, סיכם את התוצאות באמרו כי "הצגנו רבעון שיא ואנחנו בדרך הבטוחה להשיג הכנסה שנתית של 20 מיליארד דולר – מהר יותר מכל חברת תוכנה לחברות עסקיות בהיסטוריה".
תגובות
(0)