עם מנהלים בארגונים במוקד של CGS ישראל

תמונה קבוצתית של מנהלי המוקדים שהשתתפו במפגש ב-CGS ישראל. צילום: יח"צ

עודד שפירא, מנכ"ל חברת שירותי התמיכה הטכנית במיקור-חוץ CGS ישראל, אירח באחרונה במוקד שלה בנתניה 22 מנהלות ומנהלים ממוקדי שירות של מגוון ארגונים, למפגש בנושא עמידה ביעדי המוקד. את המפגש ארגנה אורית אביטל, מנכ"לית אוטוריטה – חברת ייעוץ, פיתוח והדרכה, שמתמקדת במוקדים ועובדת עם כל הדרגים בהם – מנציגים ועד למנהלים בכירים.

לאירוע הגיעו, בין היתר, מנהלי המוקדים של כלל ביטוח, פדקס (Fedex), שסטוביץ', פספורטכארד, פמי פרימיום, פמה ליסינג, אלטמן, רוח טובה, קל אוטו, קרנות השוטרים, החברה להגנת הטבע, מלון רמדה, המרכז הרפואי הדסה, עודכנית והלמן אלדובי.

רע קטררו, ראש צוות ב-CGS ישראל, הוביל את המשתתפים לסיור במוקד, והציג את הקמת ותפעול המוקד כדי לעמוד בדרישות של דל (Dell) – הלקוח הגדול של CGS ישראל. המוקד נותן תמיכה למחשבים השולחניים והניידים של דל בישראל – בעברית וברוסית, תמיכה לשרתים של דל בארץ – בעברית, ותמיכה ברוסית למחשבים השולחניים והניידים של החברה בשבע מדינות שבעבר השתייכו לברית המועצות.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: עודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל, ואורית אביטל, מנכ"לית אוטוריטה. צילום: יח"צ

מימין: עודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל, ואורית אביטל, מנכ"לית אוטוריטה. צילום: יח"צ

תמונה קבוצתית של מנהלי המוקדים שהשתתפו במפגש ב-CGS ישראל. צילום: יח"צ

תמונה קבוצתית של מנהלי המוקדים שהשתתפו במפגש ב-CGS ישראל. צילום: יח"צ

CGS

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים