One1 תנהל את מערך המחשוב של חמת – במיליון שקלים בשנה

ההסכם כולל אחריות מלאה על ניהול, תפעול ואחזקת מערך המחשוב של חמת - שיבוצעו על ידי Xact, חטיבת הסאפ של One1

שני אנקוריון, מנהלת חטיבת סאפ ב-וואן.

One1 תנהל את מערך המחשוב של קבוצת חמת ותבצע אחזקה שלו, בעלות מוערכת של מיליון שקלים בשנה.

ההסכם כולל אחריות מלאה על ניהול, תפעול ואחזקת מערך המחשוב של חמת. במסגרתו תעניק Xact, חטיבת הסאפ (SAP) של One1, לחמת שירותי יישום, תשתיות ופיתוח בתחום הסאפ, בו היא מתמחה, וכן שירותי Help Desk ומענה לפניות משתמשים, כמו גם אירוח שרתי החברה על תשתית One1Cloud, שכוללת פתרונות ענן לפי דרישה.

חמת מתמחה בייצור, שיווק וייצוא של מגוון מוצרים לחדרי אמבטיה, שירותים ומטבחים, וכן מוצרי אינסטלציה וסניטציה. הקבוצה פועלת באמצעות ארבע חברות בנות: חמת, חמת מקלחונים, חרסה וליפסקי, והיא מעסיקה כ-400 עובדים בארבעה אתרים שונים ברחבי הארץ.

רועי רגרמן, מנכ"ל קבוצת חמת, אמר כי "ההסכם עם One1 מאפשר לנו לקבל שירותי ענן ושירותי יישום, תשתיות ופיתוח במערכת הסאפ הארגונית. אנחנו נכנסים לתקופה חדשה, שבה מערך המחשוב יעניק לעובדים ולהנהלת חמת את התמיכה הדרושה, שתאפשר לארגון לשגשג ולהצליח".

שני אנקוריון, מנהלת Xact מקבוצת One1, ציינה ש-"מערך המחשוב הארגוני הוא קריטי לעמידה ביעדים העסקיים של כל ארגון, כיום יותר מתמיד. עם קבלת האחריות בחמת, ביצענו מיגרציה של כל מערך הנתונים לענן של One1Cloud, תוך שימוש במתודולוגיה ייעודית לניהול מערכי מחשוב. בשנים הבאות נוסיף לתמוך בשיפור מערך המחשוב של החברה, בכדי לאפשר לה לעמוד ביעדיה העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים