תוכן שיווקי

טובים השניים: שילוב פתרונות ג'וניפר ו-VMware בחוות שרתים

ג'וניפר מספקת בשיתוף עם VMware פתרון אינטגרטיבי המחבר בין שרתים, רשת ואבטחה, ומקל על מימוש ותפעול וירטואליזציה ורשת בחוות השרתים

04/12/2017 15:25
ג'וניפר נטוורקס

מימוש ותפעול סביבות וירטואליזציה ורשת, מבוצע בארגונים רבים תוך יצירת הפרדה תכנונית ומבנית בארגון ה-IT, וזו עלולה לגרור חוסר יעילות טכנולוגיות, סיבוכיות באיתור בעיות, ועלויות גבוהות. המפתח להתמודדות עם האתגר ושבירת ההפרדה הוא שימוש בכלי אוטומציה מתקדמים היוצרים SDDC (ר"ת Software Defined Data Center) המאחד וירטואליזציה ורשת.

ארכיטקטורת Unite של ג'וניפר (Juniper Networks) מאפשרת יצירת ענן פרטי והיברידי פשוט לתפעול ויעיל למימוש, המספק שלושה יתרונות מרכזיים. הראשון, חיסכון בעלויות התפעול ויעילות מוגברת, הודות למבט אחיד ויכולות אוטומציה על כל רכיבי חוות השרתים. השני, תשתיות רשת (נתבים ומתגים) המהוות חלק אינהרנטי ממימוש מערכת VMware NSX. היתרון השלישי הוא פתרון אבטחה מתקדם הכולל ניטור תעבורה בין שרתים פנימיים ואל מחוץ לחווה, תוך שימוש במנגנוני זיהוי נוזקה מבוססי למידת-מכונה, ושילוב ממשקי תכנות מלא בסביבת VMWare-NSX.

מוצרי המיתוג מסדרת QFX המאושרים על ידי VMWare משמשים כשכבת Underlay לחיבור הרשת הווירטואלית אל מרחב הרשת הפיזי. המתגים מחוברים ביניהם בתצורת Fabric כך שהם מוצגים כמשאב רשת אחיד ומנוהלים כיחידה אחת בעלת תכונות זהות. המתגים מאפשרים למערכת ה-Orchestration של NSX לייצר שכבת קישור וירטואלית (VXLAN-Overlay) מעליהם בפרוטוקול OVSDB, כמו גם לחבר שרתים פיזיים לשכבה זו באמצעות יכולת הקרויה VTEP בחומרה.

בנוסף, סדרת נתבי ה-MX בחומרה ייעודית או כמוצר NFV וירטואלי, משמשת לקישור חוות השרתים ל-WAN, עננים ציבוריים, וחוות הגיבוי ((Data-Center Interconnect. האינטגרציה בין שכבת ה-Overlay של VMWare לשכבת המתגים (Underlay) של ג'וניפר, באה לידי ביטוי במודול הניהול Network Director המספק מבט מאוחד לסביבות הרשת והשרתים, כמו גם אוטומציה של שינויי רשת כגון עדכון VLAN במתגים, בסנכרון עם פעולות שרתים כמו vMotion. ניתן להתקין Network Director כמערכת ניהול בפני עצמה, או כתוסף למערכת התפעול VMware vRealize.

מערכת הניהול Network Director מציגה מבט Overlay ו-Underlay משולב

מערכת הניהול Network Director מציגה מבט Overlay ו-Underlay משולב

מוצרי ה-FW המתקדמים מסדרת SRX ובכללם ה-FW הווירטואלי vSRX המאושר על ידי VMware, מאפשרים הגנה בשכבות L4-L7 הן עבור תעבורה בין שרתים, והן עבור תעבורה אל רשת ה-WAN, הענן הציבורי, ויציאת האינטרנט הארגונית. השילוב עם VMWare מאפשר למנוע ה-DFW-NSX לבצע שליחת תעבורה לפי חוקה אל ה-vSRX של ג'וניפר לביצוע אנליזה בשכבת האפליקציה ואיתור נוזקות מתקדם.

תחילה, מערכת הבקרה SD (ר"ת Security Director) מוסיפה את NSX Manager וכל האובייקטים הקשורים אליו (כגון כתובות ו-Security Groups) אל בסיס הנתונים שלה (1), מערכת ה-NSX מתקינה את יישות ה-FW המתקדם של ג'וניפר (vSRX) בכל אחד מהשרתים (2), SD מגדירה חוקת אבטחה מתקדמת ב-L7, המבוססת על האובייקטים הקיימים בבמערכת (3), מערכת ה-NSX ממשיכה לשלוח עדכונים בזמן אמת לבקרת SD של ג'וניפר (4), ו-SD ממשיך לסנכרן בזמן אמת את האובייקטים המנוטרים אל יישות ה-vSRX, כך שניתן לממש חוקת FW ,IPS, ו-Application Control בין Security Groups (5).

מערכת הניהול Security Director, ה-FW הוירטואלי vSRX, ושילובם עם NSX

מערכת הניהול Security Director, ה-FW הוירטואלי vSRX, ושילובם עם NSX

בנוסף, לג'וניפר מערכת אופטימיזציה וניהול תשתיות אפליקציה בשם AppFormix, המבוססת Big Data Analytics ומאפשרת ניטור, תפעול אוטומטי ודיווח על מצב האפליקציות ותשתית ה-SDDC של VMware וסביבות אחרות.

המערכת מנטרת את חוות השרתים באופן רציף, ומשתמשת באלגוריתמים של לימוד-מכונה (Machine Learning) על מנת לזהות בעיות ולתקן אותן באופן אוטומטי כדי לאפשר רציפות תפעולית. בנוסף מספקת המערכת דיווח מפורט על מצב ה-ESXi hosts והשרתים הווירטואליים עצמם, תובנות לגבי גידול עתידי (Capacity Planning), והתרעות חכמות על צפי לבעיה עתידית לפני שהיא מתרחשת.

מערכת AppFormix לניטור אפליקציות ותשתיות SDDC

מערכת AppFormix לניטור אפליקציות ותשתיות SDDC

השילוב בין ג'וניפר ל-VMware ברבדי הרשת, שרתים וירטואליים, אבטחה וניהול, מייעל את הקמת חוות השרתים המודרנית באמצעות שבירת המחיצות המסורתית בין מחלקות ה-IT השונות, מגדיל את תפוקת אנשי הטכנולוגיה ומקטין את הוצאות התפעול.

לפרטים נוספים, צוות המכירות והצוות הטכני של ג'וניפר ישראל עומדים לרשותכם בטלפון: 074-7170000, מייל: [email protected].

אירועים קרובים