יעל-אקטיביו יוצאת בקמפיין לגיוס 50 עובדים
דרור הר, מנכ"ל אקטיביו, מקבוצת יעל אמר שהגיוס מגיע לנוכח ההשקעה הולכת וגדלה שמבצעים ארגונים במינוף הנתונים שנצברים בהם למטרות עסקיות, ובפיתוח ערוצי דיגיטל שהם מוטי נתונים
יעל-אקטיביו (Yael-Actiview), חברה מקבוצת יעל המתמחה ב-BI, Information Management ו-Analytics, מודיעה על השקה של קמפיין חדש לגיוס 50 עובדים, שייקלטו בחברה במהלך שנת 2018.
בכוונת אקטיביו, שמספר העובדים בה עומד כיום על 130 עובדים, לגייס מומחים בעלי ניסיון או אוריינטציה למגוון של פרקטיקות בעולמות ה-BI, ובדגש על: מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, מפתחי ETL, מפתחי BI, אנליסטים לתחומי שיווק, אנליסטים לניתוח סיכוני אשראי, מיישמי BI פיננסי, מיישמי Campaign Management, מיישמי Real Time, מיישמי Marketing Automation, סטטיסטיקאים ו-Data Scientists.
דרור הר, מנכ"ל אקטיביו, מקבוצת יעל, אמר כי "החברה ממשיכה את המגמה של הגידול בהיקפי הפעילות וכוח האדם שלה, והדבר הוא נגזרת של ההשקעה ההולכת וגדלה שמבצעים ארגונים במינוף הנתונים שנצברים בהם למטרות עסקיות, ובפיתוח ערוצי דיגיטל שהם מוטי נתונים".
אקטיביו – גדלה כספקית BI בינלאומית
הר ציין כי "אנו רואים שני צרכנים שמרחיבים את הפעילות והופכים לצרכנים משמעותיים של תחומי ה-BI. האחד הוא גוף השיווק – CMO – שאמון על בניית הערוצים הדיגיטליים מהצד העסקי, הפנייה הממוקדת ללקוחות, ועיצוב מחדש של חוויית המשתמש. קיים דגש חזק מאוד בתחום הזה על יכולות real time – להגיב בזמן אמת לנקודות המגע עם הלקוח במכלול הערוצים הקיימים – ובדגש על הערוצים הדיגיטליים. סוג המשתמש השני הוא גוף הכספים – CFO – שחווה מעבר מעבודה מרובת אקסל למערכות תכנון אינטגרטיביות חוצות ארגון, המאפשרות לתכנן ולנצל טוב יותר את המשאבים הארגוניים, ומאפשרות לגופי הכלכלה והכספים בארגון ליזום שינויים בפעילויות בזמן אמת, ולא רק לסכם פעילויות בדיעבד".
הר הוסיף כי "גורם נוסף לגידול של החברה הוא פרויקטים תומכי רגולציה – בעיקר בעולמות הבנקאות והביטוח – בדגש על יישום הוראות מאגרי האשראי של בנק ישראל לבנקים, ויישום תקינת סולבנסי, הכוללות הוראות להקצאת הון בעולם הביטוח".
כמו כן, "אנו רואים התחלה של פעילויות הממנפות יכולות של למידת מכונה ובינה מלאכותית, כאשר אנו רואים כבר מספר ארגונים גדולים העוברים משלב של מצגות ולמידת הנושא להטמעה של יישומים ראשונים על בסיס טכנולוגיות ביג דטה. עוד אנו רואים עניין במגזר הארגוני בעולמות הצא'ט-בוטים, ועניין בשילוב של יכולות לימוד מכונה בתוך התחום הזה".
הר סיכם ואמר כי "גורם נוסף לגידול שאנו חווים הוא המיזוג המוצלח שביצענו לתוך קבוצת יעל בשנה האחרונה, ואשר אפשר לנו להגדיל את סל הלקוחות שעובדים עמנו. הכניסה שלנו לשוק ה-BI האמריקאי גם היא נותנת פירות ראשונים. המכלול שאנו רואים הוא של המשך הגידול בחברה בקצב דו-ספרתי גם בשנים הבאות, והמשך ביסוסה של אקטיביו כספקית BI מהגדולות והמובילות בשוק הישראלי".
החברה פרסמה מייל למשלוח קו"ח – [email protected].
תגובות
(0)