תוכן שיווקי

אדוונטק הוסמכה כמרכז תמיכה מורשה ללקוחות סאפ בישראל

19/12/2017 14:13
שמוליק לשם, מנכ"ל חטיבת סאפ באדוונטק. צילום: יח"צ

אדוונטק הוסמכה כמרכז תמיכה מורשה ללקוחות סאפ (SAP) בישראל. התמיכה ניתנת על ידי חטיבת סאפ באדוונטק, המספקת פתרונות פונקציונאליים מקיפים מבוססי טכנולוגיות מבית סאפ בתחומי ה-ERP, ה-BI, ה-HR, ה-CRM וה-SAP HANA, לרבות פיתוח ויישום אפליקציות SAP Fiori.

מרכז התמיכה המורשה של אדוונטק (Center of Expertise) מספק ללקוחות סאפ בישראל סל שירותים במתכונת תמיכה, שמתבצעת סביב השעון וכוללת מענה לתקלות – הן במוצר והן בפתרון היישומי של התהליכים העסקיים; תמיכה בפתרונות משלימים ובפיתוחים; תמיכה יישומית מורחבת; בניית דו"חות ושאילתות ניהוליות ותפעוליות; פיתוח עולמות BI והסבות נתונים; שדרוגים לגרסאות העדכניות של SAP HANA ו-S/4 HANA; טיפול בבעיות חומרה, סיסטם ו-SAP Basis; וביצוע שדרוגי מערכת במגוון רחב של גרסאות.

התמיכה מבוצעת על ידי צוות מנוסה שעבר הכשרה ייחודית, שכולל מיישמים, אנשי פיתוח, אנשי תשתיות וסיסטם. התמיכה מבוצעת טלפונית, בחיבור מרוחק (Remote) או באתר הלקוח, בהתאם לצרכים. אדוונטק מעמידה לרשות לקוחותיה כלים לשיפור התמיכה וקבלת השירות, כגון מערכת פתיחת קריאות ממוחשבת, המאפשרת קבלת תמיכה מרחוק ב-"לחיצת כפתור".

חברת אדוונטק מציעה ללקוחותיה יישום תפיסת One Stop Shop באמצעות הצגת פתרון הכולל ייעוץ, אפיון, פיתוח, יישום, הטמעה ותמיכה, לרבות שירותי תשתיות למוצרי התוכנה ומערכות חומרה (סיסטם) באינטגרציה מלאה. חטיבת הסאפ של אדוונטק ממוצבת כאחת מהמובילות בשוק הישראלי, ובעלת יותר מ-15 שנות ניסיון ביישום וייעוץ במגזרי שוק רבים ומגוונים, כגון תעשייה, מגזר ציבורי, כולל ממשלה, מגזר הביטחון והמגזר הפיננסי.

השירותים שמציעה החטיבה מסופקים הן במתכונת On-Premise והן כשירותי ענן, תוך הקפדה על שימוש במתודולוגיה מוכחת מבית סאפ, שמבטיחה עמידה ביעדים העסקיים של החברה תוך הורדת סיכון באופן משמעותי. החטיבה תומכת במגוון רחב ביותר של פתרונות עסקיים בגרסאות המתקדמות ביותר שלהם. פתרונות אלה משולבים בטכנולוגיה שמאפשרת עבודה במגוון רחב של מכשירים ופלטפורמות (Fiori), בסיסי נתונים וחומרה ומערכות אחסון של יצרנים רבים.

שמוליק לשם, מנכ"ל חטיבת סאפ באדוונטק, אמר כי "אנחנו מציעים ללקוחותינו תמיכה טכנולוגית ויישומית ברמה האישית. בתכנית זו, המנהל האישי של הלקוח, בשיתוף עם צוות היועצים והמפתחים, פועל כדי לשפר את התהליכים העסקיים של מערכת הסאפ ומוודא אופטימיזציה של הביצועים – הן במישור הפונקציונלי והן התשתיתי. השירות מסופק לכלל רכיבי המערכת – תוכנה, חומרה ותקשורת – בשפה של הלקוח ולרבות טיפול בתהליכים העסקיים מקצה לקצה. אנחנו צופים גידול משמעותי במספר הלקוחות שיצטרפו לשירות החל מ-2018, וזאת מתוך הכרה בסטנדרטים הגבוהים שהוא מציב ומהערך העסקי המשמעותי – הן לגופי ה-IT בארגון והן למנהלים".

אירועים קרובים