המפגש הטכנולוגי של BMC ומטריקס
BMC ומטריקס קיימו באחרונה את BMC TechUpdate – מפגש טכנולוגי למנהלי Service Desk, תמיכה ותשתיות.
במסגרת המפגש למדו הנוכחים ושוחחו על ניהול שירותי ה-IT הארגוניים בענן באמצעות BMC RemedyForce. בפאנל הטכנולוגי שהתקיים במהלכו למדו הנוכחים כיצד, לפחות לטענת החברה, ניתן לשפר ולייעל תהליכים, לחסוך במשאבים וליצור שירותים ללקוחות באמצעות ה-RemedyForce.
את המפגש פתחו נתן גביש, סמנכ"ל Salesforce ישראל, ויורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ובמזרח אירופה. עדי לייבוביץ', טכנולוג פתרונות BMC בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הציג לייב דמו של ה-RemedyForce, ואת השדרוגים והפתרונות החדשים בתחום. לאחר מכן הרצתה סבטלנה סטוליארוב, מהנדסת פתרונות ב-BMC, על היכולות והיתרונות של ה-Multi Cloud.
בסופו של המפגש שמעו הנוכחים מפי שולמית אגמי, מנהלת מחלקת בקרת שירות וייצור במנורה מבטחים, על המעבר של החברה ל- RemedyForce והיתרונות שהיא השיגה מכך.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)