תוכן שיווקי
לקראת מפגש פורום הסייבר ואבטחת המידע של אנשים ומחשבים, יום ה', 8 בפברואר, yes Planet, ראשון לציון

"אנחנו מספקים ייצוג אנליטי וגרפי לזירת מתקפות פוטנציאליות ברשת הארגונית"

כך אמר רביד צירקוס, סגן נשיא למוצרים בסקייבוקס סקיוריטי

28/01/2018 12:01
רביד צירקוס, סגן נשיא למוצרים בסקייבוקס סקיוריטי. צילום: יח"צ

"אנחנו מספקים למנהלי אבטחה ייצוג אנליטי וגרפי לזירת התקפות פוטנציאליות ברשת של הארגון", כך אמר רביד צירקוס, סגן נשיא למוצרים בסקייבוקס סקיוריטי (Skybox Security).

צירקוס ירצה במפגש של פורום הסייבר ואבטחת המידע של אנשים ומחשבים, שייערך ביום ה', 8 בפברואר הקרוב, ב-yes Planet בראשון לציון, תחת הכותרת "ניהול אפקטיבי של סיכוני סייבר". נושא הרצאתו הוא "Attack Surface Visibility – ניהול סיכוני סייבר טכנולוגיים".

סקייבוקס סקיוריטי, שהמטה שלה ממוקם בסן חוזה שבקליפורניה, ארצות הברית, ומרכז הפיתוח שלה שוכן בהרצליה, עוסקת בפיתוח מערכות לניהול אבטחת מידע, ומתמחה בהגנה מפני מתקפות סייבר. פתרונות אלה מספקים ללקוחותיה מבט מקיף על זירת המתקפות הייחודית לכל ארגון.

התוכנה משתמשת באנליטיקה מתקדמת כדי לתעדף את הסיכונים ברשת, ומספקת המלצות לפעולה שיענו בצורה הטובה ביותר לסיכונים אלה. הטכנולוגיה מספקת מענה לרשתות מורכבות ביותר בסביבות פיזיות, וירטואליות, ענן וטכנולוגיה תפעולית (OT).

צירקוס אמר כי "ניהול סיכונים טכנולוגיים מתחיל בהכרת זירת המתקפות – מה חשוף למתקפות ברשת. סקייבוקס סקיוריטי מספקת למנהלי האבטחה ייצוג אנליטי וגרפי לזירת המתקפות הפוטנציאליות ברשת של הארגון. אנחנו עושים זאת על ידי איסוף מידע ממגוון מקורות ברשת – מתצורות ציוד תקשורת, שרתים ותחנות קצה – לפני שהמתקפה מתרחשת, ובונים מודל מחשובי של הרשת שעליו מבצעים סימולציות לזיהוי תקיפות פוטנציאליות. זאת, באמצעות המודלים ב-Skybox Security Suite שלנו".

היתרונות בפתרון של סקייבוקס

כדי להתמודד עם אתגרי אבטחת הסייבר ולהפחית את הסיכוי לטעויות אנוש, סקייבוקס עוזרת באוטומציה של תהליכי אבטחה בכל הרשתות, וכן בסביבות וירטואליות ובענן, דרך פלטפורמה אחת.

המוצר משתלב עם יותר מ-120 מערכות אבטחה ורשתות, ומחלץ מידע המאפשר קבלת החלטות מהירה יותר, תוך הסתייעות בתמונה רשתית וארגונית מקיפה וניתוח אירועים בהקשרם הרשתי.

סקייבוקס יודעת להתממשק לכל מרכיבי הרשת, לאסוף מהם מידע עדכני בכל נקודה בזמן מחדש, וממידע זה לבנות מודל עדכני המאפשר ניתוח של נתיבי התקשורת והמידע האפשריים ברשת הארגונית. המטרה היא לאפשר למידע לגיטימי לעבור, ומצד שני לחסום את המידע הזדוני והפוגע. הערך המוסף של סקייבוקס הוא ביכולת לנצל מודל מורכב זה לסימולציות שונות של מתקפות על הרשת.

צירקוס ציין שסקייבוקס זיהתה שהטכנולוגיה שלה רלוונטית גם לרשתות הכוללות מערכות OT (מוצרי Scada ומוצרים אחרים לתשתיות קריטיות). הדבר נכון בעיקר כשבארגונים רבים האבחנה בין רשתות IT ו-OT הולכת ומיטשטשת, וקיים צורך מהותי במערכת אחת שנותנת תמונה אינטגרטיבית של שתי הסביבות. לכן, הפתרון הותאם גם לצרכים הייחודים של עולם ה-OT.

מידע נוסף אודות הפתרונות של סקייבוקס סקיוריטי ניתן למצוא כאן.

אירועים קרובים