פייסבוק חוגגת את יום החברות

סרטון חברות מקורי וספציפי כמו גם אפשרות להעניק פרסי חברות יסייעו לציין את יום החברות הבינלאומי למי שממש אוהב את חברי הפייסבוק שלו, או למי שפשוט נהנה מהמחוות המהונדסות היטב של הרשת החברתית הדומיננטית

יום החברות 2018 בפייסבוק. איור: יח"צ

לפני מספר שבועות הודיעה פייסבוק (Facebook) על שינויים בפיד החדשות (News Feed) שלה, שיאפשרו למשתמשיה להעצים את הקשר שלהם עם חברים ובני משפחה ולחזק את היכולת לתקשר עם האנשים שחשובים להם באמת, לתפישתה של ענקית הרשת החברתית.

היום מציינת פייסבוק את יום החברות העולמי – Friends Day 2018 – ומציעה כלים חדשים לשיתוף החוויות והרגעים המשמעותיים של כל אחד עם חבריו ובני משפחתו.

במהלך היום יקבל כל משתמש הודעה בראש הפיד שלו, ובה סרטון אנימציה מרחיב לב שהותאם אישית לכל אחד ואחת ושמאחל למשתמש או למשתמשת יום חברים שמח. בתום הסרטון יוצגו מספר פרסי חברות שהגולש יוכל לחלק לחבריו. הפרסים יהיו בקטגוריות שונות, וכל אחד יוכל לבחור את הנציג המתאים מבין חבריו ולאחר מכן לשתף את התוצאה עם החברים הקרובים ללבו. ניתן יהיה גם ליצור בקלות פרסים נוספים באמצעות טמפלטים מוכנים. כך למשל ניתן יהיה להעניק פרסים בקטגוריות כמו: החבר/ה הטוב/ה יותר (Bestie), המאזין הטוב מכולם (Great Listener), זה שיודע/ת להצחיק אותי (Knows How to Make Me Laugh), תמיד מגבה אותי (Always has my back), ואחרות.

יום החברות 2018 בפייסבוק. איור: יח"צ

יום החברות 2018 בפייסבוק. איור: יח"צ

אם משתמש יחמיץ את ההודעה שהחברה תפרסם בעבורו, ביכולתו להיכנס לאתר החברות, לצפות בסרטון שלו ואף ליצור את פרסי החברות לפי בחירתו.

פייסבוק תציין את היום גם באמצעות סדרת סרטים קצרים המדגישים חמש חברויות יוצאות דופן מרחבי העולם. ניתן לצפות בסרטונים בלינק. כמו כן, יוכלו הגולשים להיכנס להאשטאג LiveWithFriends# ולשתף סרטונים דרך 3 פילטרים מיוחדים שפייסבוק יצרה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים