דיווחים: ג'ונתן שוורץ, מנכ"ל סאן, יתפטר בקרוב מתפקידו

שוורץ עוזב את סאן אחרי 13 שנים, מהן ארבע שנים כמנכ"ל החברה ● גורמים המקורבים לעסקת אורקל-סאן מסרו, כי אי-מייל התודה ששלח שוורץ לעובדים לפני ימים אחדים הוא בעצם מייל עזיבה ● "מעולם לא היה לי יום רע ב-13 שנותיי בחברה, בשל סיבה בסיסית אחת: הייתי מוקף בעובדים מבריקים", כתב שוורץ באותה הודעה

ג'ונתן שוורץ, מנכ"ל ונשיא סאן (Sun), עומד להתפטר מתפקידו ולעזוב את החברה – כך מסרו לעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית גורמים המקורבים לעסקת הרכישה של סאן על ידי אורקל (Oracle). טרם יצאה הודעה מתי שוורץ יעזוב את החברה.

לפני ימים אחדים שלח שוורץ לעובדי החברה אי-מייל, שיש המפרשים אותו לא כמייל תודה אלא כמייל פרידה. הוא נשלח יממה לאחר שעסקת הרכישה אושרה על ידי נציבות האיחוד האירופי. שוורץ כתב בהודעה, כי "היה לי הכבוד לעבוד אתכם יחד. עובדי סאן הם בעלי תשוקה וממעוררי ההשראה והמבריקים בתעשיית ה-IT". הוא הוסיף, כי "מעולם לא היה לי יום רע ב-13 שנותיי בחברה, בשל סיבה בסיסית אחת: הייתי מוקף בעובדים מבריקים". עוד כתב שוורץ, כי "תודה לכם שוב על הזכות לעבוד בצוותא. האינטרנט הפך את העולם למקום קטן. אני בטוח שניפגש בעתיד".

שוורץ הגיע לסאן ב-1996, ובאפריל 2006 מונה למנכ"ל. עם מינויו, הוטלה עליו המשימה להחזיר את סאן לימי הזוהר שלה. אלא שלדברי אנליסטים, הוא לא עמד במשימה זו, ולא הצליח לסייע באיזון מצבה הפיננסי של החברה.

בשל הרכישה של סאן על ידי אורקל, הונו האישי של שוורץ יועשר ב-19.8 מיליוני דולרים. אבן הדרך הבאה בהליך הרכישה היא מחר (ד'), ה-27 בינואר, אז צפוי לארי אליסון, מנכ"ל ומייסד אורקל, לחשוף את תכניותיו לשילוב מערך החומרה של סאן בעסקי התוכנה של החברה.

לא התקבלה תגובת סאן לדברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים