אתר ההזרמות הפיראטי 123movies ייסגר בתוך ימים

האתר, כנראה המצליח ביותר בעולם בתחומו - שמשרת כמעט 100 מיליוני מבקרים חודשיים ומספק שירותי הזרמה והורדה לא חוקיים לסרטים וסדרות טלוויזיה - הודיע כי יסיים את פעולתו בסופ"ש בלא הסבר להחלטה, שייתכן שמקורה בלחץ מטעם רשויות אכיפת החוק

המלחמה נגד ההזרמה הפיראטית נמשכת - האם 123movies ייסגר בסופ"ש? צילום אילוסטרציה: BigStock

לנוכח הלחץ המשפטי הגדל והולך על אתרי הזרמה בלתי חוקיים, אתר פיראטי נוסף להזרמת תכנים כמו סרטים וסדרות טלוויזיה עומד להיעלם מחיינו בקרוב. 123Movies, הידוע גם בשם GoMovies, שהוא אתר פופולרי ביותר המספק שירותי הזרמה לא חוקיים למיליוני אנשים שנוהגים לפקוד אותו מדי יום, הודיע על סגירתו הקרבה ובאה.

על פי הודעה שפורסמה באתר, מפעיליו אומרים כי הם ייסגרו את השירותים שלהם בסוף השבוע. בו-זמנית גם המליצו המפעילים למשתמשיהם "לכבד" סרטים על ידי תשלום בעבור סרטים ותכניות טלוויזיה במקום הזרמה פיראטית שלהם.

"אנחנו מספקים קישורים לסרטים ולתכניות כבר מזה שנים. עכשיו הגיע הזמן להיפרד. תודה שהייתם חברים שלנו ותודה על שהייתם איתנו כל כך הרבה זמן", כתב צוות 123movies בהודעה הסנטימנטלית-משהו והוסיף, "נ.ב., אנא שלמו בעבור הסרטים/הסדרות, זה מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להראות את הכבוד שלנו לאנשים שעומדים מאחורי הסרטים/הסדרות".

יאן ואן וורן, סגן נשיא בכיר ומנהל הגנת התוכן הגלובלי באיגוד סרטי הקולנוע האמריקני, MPAA (ר"ת Motion Picture Association of America), שמסייע לשלטונות בחקר הנושא, קבע כי "כרגע, האתר הלא חוקי הפופולרי ביותר בעולם, 123movies (בשלב זה), מופעל מווייטנאם, ויש לו 98 מיליון מבקרים בחודש".

"יש עוד שירותים כאלה (כמו 123movies- ג"פ) – אתרים שאינם מועילים לעסקים לגיטימיים מקומיים", הוסיף וורן והבהיר שהוא עובד עם הסוכנות המשטרתית האמונה על חקירת התחום, המכונה C44, בכדי להתמודד עם הבעיה.

לא ברור אם האתר המסוים נסגר תחת לחץ הרשויות או מסיבה אחרת וגם צוות 123Movies טרם סיפק סיבה להחלטה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים